Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tohle se mu nelíbilo:

"Tak, Ladislav Winkelbauer byl odsouzen za vraždu a tak o něm lze pravomocně psát jako o vrahovi. Což ovšem, smutný hrdina našeho příběhu nebyl a ani netuším, jestli nakonec "bručel" nebo to, jako mnozí jiní, uhrál na podmínku,

Zdroj: http://jirihermanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=569432

To chápu. Protože kdyby byl odsouzen neprávoplaně, tak by se něm přece pravomocně psát nedalo, že?

0 0
možnosti

A22l66e73s 94H36r87y21c

25. 11. 2016 16:31

Pravomocně o tom psát nemůžeš, Jiří a už jsem ti to dnes jednou vysvětloval. Co je na tom nesrozomitelného? Víš co to je právní moc? Zjisti si to. Ty právní moc nemáš a proto to sousloví, které jsi použil, je nonsense. Česky je to nesmysl. Stejně tak jako je nesmyslné sousloví "odsouzen neprávoplatně". tam se ti to motá. Odsouzen může být buď pravomocně nebo nepravomocně. Protože jedině soud má právní moc. Kapišto?

2 0
možnosti
Foto

No tak, zpátky na značky.

Důvtipní diskutéři záhy odhalili, že vlastně zpoza rohu mířím na náš nový, vším národem milovaný, politický objev a objekt.

Básníka a textaře nad kterého není a jehož prokázaná schopnost vydělat peníze bude v české politice široce vítána.

0 3
možnosti

P15e17t24r 18T90o36m14e70k

25. 11. 2016 14:17

Nejdřív jsem jel po rovině a normálně jsem šlapal. Pak ale přišel kopec a to jsem musel sakra přidat. Z kopce jsem šlapat nemusel ale zase jsem musel brzdit. A tato historka, je zcela pravdivá. Samozřejmě, až na některé detaily, které by ten příběh zbytečně protahovaly. A ukazuje, jak velmi nemravné je chodit pěšky do kopce, po rovině i z kopce.

2 0
možnosti
Foto

Nemravné je jezdit na kole.

0 0
možnosti
Foto

došel jsem k poznání, když si přečtu váš každý desátý blog a zavítám li občas na diskuzi, o nic nepřijdu.

Je to stále dokola, jako kolovrátek.

5 0
možnosti
Foto

To je dobrý nápad. Kam Vám mám posílat honorář?

1 0
možnosti

A13l36e23s 65H17r23y67c

25. 11. 2016 12:03

Jiří, karma asi nebude nic moc, ale i tak to stálo za to. Fotka nad tebou - opět Zeman.:-) A s tím potěšením si můžeš jít dát odpoledního šlofíčka.

0 0
možnosti
Foto

Při čtení diskuzních příspěvků, rozšiřuje se mi obzor a docházím k nepřekvapivým závěrům:

Karel IV: Čiň diskutérovi dobře, peklem se ti odmění.

Marquis de Sade: S diskutéry nelze žít, ale ani bez nich.

Winston Churchill: Diskutér je jen diskutér, ale pořádné cigáro, to je teprve pokouřeníčko.

1 0
možnosti
Foto

Že ano? Konečně jeden rozumný koment.

0 0
možnosti
Foto

A tam jsem začal dostávat sodu: "Vy znáte pana Winkelbauera, pracoval jste s ním?" a na to já, prostomyslně, jak je mým dobrým zvykem: "Ano, pracoval, pane náměstku, a já mu jednu chvíli i velel".

A tato prostomyslnost vydržela Ďurovi Rumančekovi dodnes ;-D;-D;-D;-D

9 0
možnosti

A98l49e39s 39H34r68y50c

25. 11. 2016 9:49

"Takže situace začínala být kritická a já byl "za blbce"."

Inu, Jiří, já myslím, že to je tvůj smutný osud na blogu iDNES.

11 0
možnosti

ten blog vůbec ukazuje na mnohé, třeba tento citát :

a na to já, prostomyslně, jak je mým dobrým zvykem.....

7 0
možnosti

skukekně tento blog ukazuje, jak velmi nemravné je chodit jako provozovatel sítě hracích automatů do politiky? 8-o pokud ano, tak je to Hermánku s Vámi čím dále lepší ;-D

ukazuje, jak velmi nemravné je chodit jako provozovatel sítě hracích automatů, do politiky

Zdroj: http://jirihermanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=569432

2 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.