Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šel jsem nočním městem sužovaný žízní a lokál či aspoň benzinka v nedohlednu. V tom jsem zahlédl neony non-stop herny. Vešel jsem a od obsluhy se dožadoval zero coly. Ukázal mi samoobslužný automat a nápoji s tím, že on prodává jen alkohol a obsluhuje automaty a hned mne nutil do hry. Odmítl jsem, neboť nejsem gambler, koupil si svou colu a odešel.

Ta historka je pravdivá.

A ukazuje, jak velmi nemravné je chodit jako provozovatel sítě hracích automatů, do politiky.

6 0
možnosti
Foto

A, přátelé, tento příběh je pravdivý, neboť mi jej vyprávěl T. Texas Macháček.https://pisnicky-akordy.cz/lokalka/balicek-karet

0 1
možnosti
Foto

Na tomto článku je pozitivní, že neobsahuje klamný cil, na který se obvykle diskutující vrhnou jak vosy na med, zatímco hlavní sdělení ponechají stranou.

2 9
možnosti

a jaké je to hlavní sdělení, Řezníku? Prozraďte nám to prosím ...

4 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.