Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy své řiti Hermánku říkáte důvěrně houfnice? A musíte to sdělovat světu? Tím se vysvětluje skoro vše co tady píšete.

2 1
možnosti
Foto

Každý, Šrejbře, musíme jen tu jednu, velmi nepopulární, věc. Vy to nevíte?

0 0
možnosti
VV

Z hlavne vasi houfnice vychazeji vsechny tyto vytvory? Zkuste ji reklamovat.

1 1
možnosti
Foto

Dnes jste u blogu pana Šarapatky napsal, že takových fantasmagorických pomluv, jako včera ve Sněmovně se normální člověk nedopustí.

A ejhle.... buď nemáte pravdu/lžete nebo jste velmi a naprosto neobyčejný/nenormální občan.

4 0
možnosti
Foto

Ano, to souhlasí. Normální lidé takovéto věci nedělají.

0 2
možnosti
Foto

Doktor Hnízdil mě zajímá a já se nechal zlákat na článek o tom, že jste absolvoval kolonoskopii. No jo no. mělo mě varovat jméno autora.

5 0
možnosti
Foto

Tak ste si naběh. To se stává. Ale ta kolonoskopie, to byl pouze takový oslí můstek. Já si totiž všiml, že pan doktor Hnízdil pracuje v tom samém zařízení, kde mi ten výkon, ostatně velmi dobře a citlivě, provedli.

0 3
možnosti
Foto

Musím z pozice autora opravit jeden zažitý omyl. Já prakticky nikdy nehodnotím něčí morální kredit. K tomu se vůbec necítím povolán.

Pokud někdy něco hodnotím, a to dost často, tak to jsou jen a pouze výroky a činy dotyčných. Nikdy nic jiného.

0 4
možnosti
Foto

Ani já nehodnotím váš morální kredit. Není co.

6 2
možnosti
Foto

Že vy, se svým morálním kreditem, máte stále potřebu, otírat si svá špinavá ústa o slušné lidi....

6 1
možnosti
Foto

Řekl bych něco ostrého ale zdejší admini jsou přísní

V každém případě si myslím že někdo jehož jedinou životní náplní je pomlouvat prezidenta by měl mít nárok hodnotit něčí morální kredit.

to bych

4 3
možnosti
JH

Tomáši, možná vstoupíš do historie.;-O Emeritní konfident tě nemá rád.;-O;-O;-O

8 0
možnosti
Foto

Já Tomáše zbožňuji. Je to moje krevní skupina.

0 2
možnosti
JV

J16i90r40i 61V30r53a75b36e65c

11. 5. 2017 13:02

Každopádně se Zeman chová furt jak pod vlivem alkoholu - vožralej nebo nevožralej .

4 1
možnosti
Foto

Na tom něco je. Ale hlavně, že je dobrým prezidentem.

2 4
možnosti
Foto

"Já přece netvrdím a ani tvrdit nemohu, že prezident Zeman nebyl u klenotů pod vlivem alkoholu. "

Tak proč, proboha, o tom píšete už asi dvacátý blog???

7 0
možnosti
MD

"Nebyl .., pod vlivem", rikal uz 'MUDr. Hrusinsky'.

1 0
možnosti

O kolonoskopii je to zábavnější a taky důležitější.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.