Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prezident Husák zase řekl: v globále máme všetko.

Občané pak marně hledali obchodní dům Globál.

0 0
možnosti
Foto

Neckermann i Quelle ať jdou do brusele.

My máme svuj ráj, obchodní dům Máj.

1 0
možnosti

J89a24n 41R27á40ž

15. 10. 2016 18:10

Fajn čtení. Úleva od přepolitizovaných úvah, které jsou zde rozmnožené.

K tématu: Po pokusech s vegetariánstvím dnes propaguji jen zaručeně zdravé potraviny. Jako příklad tvorby zdravé potraviny bych doporučil proces, v němž je nezdravá zelenina plná všelijakých jedů, zpracovaná do zdravé podoby žaludkem a játry vepříka. Takže vím, že chleba s domácím sádlem, tlačenka nebo steak z prorostlé krkovičky mi nemohou nikdy ublížit.;-D

0 0
možnosti
Foto

Vegetariánství je postavené na hlavu. Některé rostliny lidé opečovávají a jiné bezostyšně jedí. Zalévají květiny, chrání stromy před škůdci - a pak jdou a klidně snědí kedlubnu, mrkev nebo rajče. Proto nemohu být vegetariánem.

2 0
možnosti

To maso stálo 17, bez kosti 20, zadní 29, roštěnka 33 a svíčková 40. Tu jsem viděl jako obyčejný smrtelník 1x.

0 0
možnosti

Prosím sdělte nám recept na HPČ

0 0
možnosti
Foto

To je prostě Hermánkův posilující čaj a recept je důvěrný nebo si ho každý může sám vymyslet. Je to snadné.

0 0
možnosti
Foto

Je možné, že maso nebylo, ale v sobotu jsme měli vždy na oběd pečené kuře (na to možná narážel Novotný).

Je možné, že maso nebylo, ale od babičky z venkova jsme dostáli sem tam králíka. Někdy jsme ho přes léto dokonce vykrmili na zahradě.

Je možné, že maso nebylo, ale vždy jsem si dával v pražské Koruně syrový hovězí biftek (zhruba od poloviny 70.let) s vejcem do té doby, než to zakázali kvůli tasemnicím.

Je možné, že maso nebylo, ale jako student jsem si vozil na kolej chleba s máslem a uherákem, protože vydržel. Méně zaopatření kolegové si dávali na snídani něco, čemu se říkalo železnice. Později jsem vůbec přešel na tvrdé salámy, protože jsem dočetl v tehdejší učebnici pro řezníky, že ty měkké obsahují karcigeny.

Je možné, že maso nebylo, ale v restauracích na doporučení maminky jsem si dával vždy svíčkovou, protože pravila, že svíčková omáčka se ve velkém lépe dělá.

A jednou dokonce se mi poštěstilo, že jsem mohl snít domácí klobásku, vyšlechtěnou na jedné beskydské vesnici. Ta byla.

A asi maso bylo, když jsem přežili Novotného, Svobodu a Husáka. A jak pravil Engels, živočišné bílkoviny umožnily rozvoj inteligence. Nemohu si stěžovat.

2 3
možnosti
Foto

důvodem je to, že současná propaganda pranýřuje situaci v letech 50. a zcela opomíjí reaálie let 80. kdy havlův režim přebíral moc

2 7
možnosti

P47e37t73r 43S95k75á98l12a

15. 10. 2016 11:41

Celý článek je plkání o ničem, takže ptát se, jaký význam v něm má informace, že Vaši dívku nikdy nebolela hlava, je vlastně také zbytečné.

7 0
možnosti

Ale kdeze, jen nemrava za zaclonou vyjadrovacich schopnosti..

0 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.