Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukám, Jirka má zase mazací záchvat. Zejména když mu někdo řekne, že nemá pravdu. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak klídek. Pravdu jsi neměl ty, když jsi psal, že Star-Club byl strip club.

Nevylučuji, že se jím někdy stal, ale určitě ne v 60. letech, o kterých jsem psal.

Františku, já každý útok "odměním" smazáním. To snad už víš, tak proč se divíš?

0 0
možnosti

tady se zase maže jak u Hermánků ;-D

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě. A Vy jste zase nechal smazat mě

0 1
možnosti

Prostizuce rozhodne neni povolena po celem Nemecku jak pisete. Doporucuji treba Wiki a najit si pojmy jako Sperrbezirk.

1 0
možnosti
Foto

To nikdo neřekl. Ale je legální, že?

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Velmi dobrý nápad. Mne už taky nebaví, dávám ignoraci.

0 0
možnosti
Foto

Autor maže, v rozporu s pravidly, texty, které se mu osobně nelíbí a nehodí, i když neporušují pravidla blogu.

Nic nového, je to přímo autora charakterizující.

3 3
možnosti
Foto

A druhý si zase ta pravidla vymýšlí.

Jak dlouho Vás to mám, Macháček učit?

2 3
možnosti
Foto

Jo, ještě k tomu Star Clubu. Byl jsem tam opakovaně. Poprvé mě tam vzali šofér ze stopu s manželkou (na jednu noc mě ubytovali).

Než jsme se vydali to města, tak hovořili o striptýzu a já byl natěšený. Pak ale usoudili, že do mladého čecháčka tolik peněz investovat nebudou.

Vzali mě do Star Clubu, tam ve všední den navečer žádné vstupné nebylo, jen konzumné.

Cola za Marku a člověk mohl "konzumovat" muziku a oproti tomu obrázku tam v roce 1967 byly ještě takové lavice jako v kině a prodejce pití se pasíroval mezi řadami a kdo si nekoupil ten nápoj, byl vyhozen

2 3
možnosti

a jak souvisi to, ze jste nevidel striptyz s preventivnim uderem Rusaku a vasi nnasranosti na Vaculika, povezte ...

3 1
možnosti

mi cely ten blog prijde, ze Hermanka rano vzbudila vzpominka na nadpasovou Sylke a tak se s nama o tu radost zacerstva podelil ;-D

6 1
možnosti
Foto

Jasně, já totiž od té doby žádnou šestnáctiletou neměl, až v roce 2000 sedmnáctiletou.

S tou se ovšem žádná nadpásovka nehrála

2 3
možnosti

Taky bych s obrovskou chutí nakopal všechny ty estébáky, udavače, donašeče, fízly a podvraťáky. Inu, třeba vás někdy potkám...

7 2
možnosti
Foto

Jo? A co si způsobili? Jmenovitě?

Neříkej, že ti někdo pálil ruce cigaretama nebo tě zavřel do železné panny a nasadil ti palečnice?

2 6
možnosti
Foto

Když píšete, že "nějaké trdlo" píše, že Beatles hráli v nějakém nočním lokále v Hamburku a to je samozřejmě nesmysl, tak jste jako vždy správnej jouda, protože to samozřejmě pravda JE!!!!

Hráli tam od roku 60 do 62 a hráli v různých klubech i striptýzovém, vždyt hráli v Sankt Pauli i na Reeperbahnu.

BTW: Ten váš "dodnes fungující" Star Club v polovině 80. let vyhořel.

Kolotoč nesmyslů se točí stále dál a dál.... ;-D

5 2
možnosti
Foto

Asi neznáte dějiny Beatles, tam je vždy na předním místě Star Club. Pokud hráli i v jiných klubech v Hamburgu, tak to já jsem jim zcela určitě nemohl zakázat.

Nejsem vševědoucí a řídil jsem se web stránkami Star Clubu. Pokud vyhořel, tak vyhořel.

Ona je totiž taková věc a ta se jmenuje rekonstrukce. A poloha lokálu a jeho jméno mají daleko větší hodnotu než pár opotřebených stolečků a židliček.

Mě ale baví, když Vás ten kolotoč tak vytáčí. Je to hezký koníček, hledat na Hermánkovi chlup, že? Třeba by se to mohlo stát i sběratelskou relikvií.

2 3
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.