Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

".....kvůli svým sobeckým zájmům dopustili to invazi..." 8-o;-D8-o;-D8-o

K tomu se snad nic jiného ani napsat nedá.

3 2
možnosti
Foto

Moje odpověď se někam zatoulala:

Takže jinak:

1. Zachovat si popularitu a hlavně moc, je zcela nepochybně sobecký zájem.

2. A pokud tím někdo způsobil invazi, tak to je "self explaning".

Nebo snad 21.8.68 nebyl a já si ho vymyslel?

2 2
možnosti
MM

A víte, že já vás taky?!

4 1
možnosti
Foto

To mě docela těší. Být to jinak, budu zneklidněn.

3 2
možnosti
PK

Když dehonestujete pana Vaculíka tak já ho zase chápu. Lidé po válce byli zbláznění, jak svět bude bez kapitalistů krásný a nebudou nám ujídat z krajíce. Takoví bývalí Dalíkové. Bohužel se to zvrtlo a oteplení 60.let bylo krásné. Můj děd(1898) také zpočátku obdivoval Adolfa jak udělá všude pořádek, možná i Peroutka nebyl vůči führerovi vždy a ve všem proti.

1 1
možnosti
Foto

Já ho nedehonestuji. Já ho jen chakterizuji a s ním i celou tu tehdejší mladistvou generaci.

Nedávno jsem si hledal, jak dlouho byl v partaji a tak jsem to použil.

Mě taky nikdo nijak nešanuje, že?

1 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.