Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JL

Pane Hermánku - troška statistiky. Na území hl.m.Prahy dochází ročně ke zhruba 200 nehodám za účasti cyklisty, přičemž zavinění cyklistů je udáváno někde na úrovni 40%, takže se jedná zhruba o 80 nehod za rok, které zavinili cyklisté. Zde je ale však nutno připomenout, že většina těch nehod zaviněných cyklisty je při srážce s chodcem (většinou nedání přednosti na přechodu pro chodce). A co se týče úmrtí cyklistů, tak Vám sdělím, že jsem našel údaje od roku 2006 do roku 2013 - za tuto dobu zahynuli na území hl. m. Prahy dva cyklisté (oba v roce 2011).

0 0
možnosti
Foto

To je v pořádku, že je málo mrtvývh. Proti tomu já nic nemám. A jakou to má souvislost?

0 1
možnosti
JR

J68a37r74a 82R77a11n15k

25. 3. 2015 18:19

Jo, tahle by vzbudila i mrtveho a vyhravali to kazdy den;-D

Název: Se zpěvem a smíchem

Interpret: FISYO

Autor: Josef Stanislav; Olga Rambousková

Album: Soudruzi, to není fakt, to se opravdu stalo (Supraphon, 2004)

Období: poválečná a 50. léta

2 0
možnosti
Foto

mám návrh, napište blog  xxx XXX xxx atd. Nazvaný třeba O tvůrčím způsobu psaní

A chci vidět tu diskuzi. Valdík by vám tu popularitu záviděl.

0 0
možnosti
Foto

Já k těm písničkám ještě dodám, že jsem chtěl tak trochu rozebrat tu "totalitní tvorbu", kterou jak u písniček, tak u filmů a TV inscenací považuji za výrazně lepší a daleko lépe prodejnější než tu současnou.

A taky jsem nenapsal to, co jsem v konceptu ve své hlavě měl a sice, jak moc si Waldemar Matuška tou emigrací do USA pohoršil.

0 2
možnosti
JR

J57a26r37a 57R49a13n80k

25. 3. 2015 18:21

Projev generálního tajemníka ÚV KSČ Milouše Jakeše na Červeném Hrádku (1987) - vystříhnul jsem z pořadu ČT Teleautomat (6,5 minutový výstřižek těch nejznámějších "hlášek"): My potřebujem aby vzali, prostě, aby se sebrali řekněme a šli vyčistit ten potok a ne dělali demonstrace... No tak řekněme, paní Zagorová, je to milá holka, všechno, no ale ona už 3 roky po sobě bere 600 tisíc každý rok. A další, ne 600 tisíc, milión... 2 milióny berou, Jandové a jiní... ty náhodou neprotestovali, ale mnozí z těch, kteří se takhle dobře mají, protestovali... To neni jednoduchý proces, ta přestavba, neni...! To je proces, bych řekl, v kterým se ne každý dost vyzná! A proces, do kerýho mohou vstoupit nepřátelé, a vypadají přitom jako přátelé! Chtěl jít do Itálie podruhý. Nepustili sme. Chtěl jít do Španělska teď. Nepustili! Předseda Internacionály, ten... Brandt! Wili Brandt! ...

3 0
možnosti
KH
Foto

Já za volantem koukám na silnici a tak mi to prostě neseplo.

Mám jít pěšky 800 km do Santiaga de Compostella?

0 0
možnosti
Foto

Milá Beato, především nejprve děkuji za reakci. Ale upřímně řečeno, já jsem  dnes zíral jako Puk. 

Jindy, když napíši něco o politice, tak vím, co se asi semele. Ale dnes jsem čekal jekot potrefených cyklistů, který ale naopak byl velmi slabý. Málo jsme se do nich opřel.

Pravda, "pomůcka kompenzační", to jsem sice zaslechl, ale vyložil jsem si to, patrně chybně, jako kolo, které mi třeba má pomoci shodit nějaké kilogramy a nikoli jako pomůcka postiženým.

Domníval jsem se a stále se drze domnívám, že ten, kdo může jezdit na kole, není postižený. A to ani tělesně, ani duševně. Vždyť to je účastník silničního provozu.

Tak nevím. Doposavad se mi žádný z mých kritiků neozval, jaká kategorie postižených na kolech jezdí a co se týče invalidních vozíků, tak tam jsem zcela ztracen.

Některé tramvaje mají pro ten účel plošiny a v některých stanicích metra jsou az tím účelem výtahy. Ale, jestli existují bezbariérové autobusy, netuším.

Prostě se musím domnívat, že článek diskutérům posloužil jako hezký odrazový můstek k diskusním exhibicím, bez jakéhokoli věcného základu.

Ale, co se divím. Takových přece je 95% všech diskusních příspěvků.

2 1
možnosti
Foto

"Ale, jestli existují bezbariérové autobusy, netuším." Panebože8-o!!! Kde to žijete? Fakt v Rusku?

8 0
možnosti
AH

...."protože takovéto kraviny se za tzv. totality pop. normalizace nenosily"....

Autor zřejmě žil 40 roků někde jinde, že tvrdí něco tak neuvěřitelně hloupého. Texty mnoha a mnoha písní byly snůškou všech možných blbin. Jako vždy arogantní a neinformovaný auor se otírá o něco, o čem nemá ani ponětí.

5 0
možnosti
TN
PR

Ale je zajímavé jak autokarmovat RF ambasády funguje.To že tu autor napsal absolutní minelu/standardně:-)/ nerozlišují.Prostě Heřmanka ,Vyvadila ,Olšera ..karmovat je napsáno na bumášce,text nezkoumat jsou dostatečně prověření;-D;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.