Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P97a85v23e51l 38Č70e92r96n32ý

27. 11. 2014 12:34

Sodoma a Gomora v novém rozměru, je zpět...8-o8-o

7 1
možnosti
MS

O jakém "oscatém soklu" to v závěru píšete ? :-P

0 0
možnosti
VH

Ach jo - ani reálné označení kvalit autora nesnesete! Dokonce ani nevymažete sám. Musíte to prásknout (stalo se mně opakovaně).  Prostě charakter!!!

3 1
možnosti
Foto

Dovolte, pane Hrubý, abych se srdečně zasmál. Do dnešního dne, celých devět měsíců, jsem měl v diskuzi "zaracha", takže jsme nemohl ani nic mazat a ani nahlašovat.

Takže toto je můj první, sváteční, diskuzní příspěvek. Važte si toho, bude hůř.

1 6
možnosti
DM

Nějak mi vrtá hlavou jak  a za co rozdělit neuvěřitelných 27.66 karmu za článek o ničem.

Ale povídání o  " žranicí" a ženských " dudách" je nutno odměnit. Ale jestli se jednalo o restauraci Coral musím zájemce zklamat, už podražili na 11.50.-

1 0
možnosti
Foto

Pane doktore, do diskuze se tituly normálně nepíší. Ale mohu Vás ubezpečit, že tzv. karma se dává tehdy, pokud se článek líbí a je čtivý.

Takež asi tak. Nemudrujte nad cizími články a zkuste také něco zplodit.

1 4
možnosti
Foto

No ještě pár takových zpovědí a začnu se stydět taky.

3 0
možnosti
Foto

vy to omílání ještě stále považujete za vtipné, pane Jiří???

7 1
možnosti
Foto

Naštěstí jsem se za to, že jsem Čechem, nemusel, na rozdíl od pana Hermánka, v cizině stydět  nikdy.

3 0
možnosti
Foto

Jistěže, stále mi sem chodí čtenáři. Třeba Vy, Zdeňku. A to zcela neúnavně.

1 5
možnosti
JR

J70a83r17a 11R44a71n52k

27. 11. 2014 1:00

A vyplnil jste poctive formulare?;-) Nelhal jste o sve skvele minulosti?

10 1
možnosti
Foto

Tak ono je důležité, co jsem skutečně dělal a jak to zdejší kamarila nafoukla.

1 5
možnosti
JK

J56a20r55d40a 85K48o22l94k37a

26. 11. 2014 23:24

R^ Pomohl jste spoustě lidem se odreagovat, možná i zbavit stresu, případně malého sebevědomí. Jen úroveň příspěvků se nezvedla.

0 3
možnosti
Foto

Děkuji. ale reakce máte, jak vidím, nakyslé.

1 3
možnosti
ZH

Když čtu některé blogy, jsem opravdu rád, že cizinci neumí česky. Stačí muset se stydět za presidenta.;-(

8 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.