Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J77a46n 41H58o65r74a

23. 2. 2013 14:35

O tři blogy výše u kolegy Havránka jste autore o sobě napsal v diskusi velkou pravdu.

3 0
možnosti
Foto

To je samozřejmě pravda. Ono se ne nadarmo říká: Blbý, kdo píše a ještě blbější, kdo to čte.

0 4
možnosti
JB

Musel jsem Vám dát karmu.On když přinese jedničkář pětku, bývá na tom často hůř než ten, kdo ty pětky nosí obden.

4 2
možnosti
Foto

To zcela jistě. A děkuji za karmu. Samozřejmě, že na jedničkáře se vždy upínaly oči učitelů.

2 4
možnosti
IH

jako obvykle kloužete lehce po povrchu a spíše než na tvrdá fakty omíláte stále dokola mantru jeho obdivovatelů, přitom si neopomenete přidat slinty o nebožtíkovi VH...nebudu zde opakovat tisíckrát opakované, zkuste si ale zjistit něco ze skutečného života VK od skutečných lidí, kteří se kolem něj pohybovali...zkuste najít jeho spoluhráče z basketbalové éry, zkuste najít lidi kolem lyžařského prostředí, kteří měli tu slast, zkuste se něco dozvědět od jeho spolužáků či spolupracovníků z doby jeho působení v čnb... budete asi velmi překvapen, asi tak jak jsem já překvapen nebyl...ani náznakem mi nejde o žádné skandalizování či vytahování senzací a už vůbec mi nejde o samotnou postavu VK, rovněž se zde nestavím na obranu VH... každý jsme nějaký, máme své plusy, každý máme nějaké nedostatky. v tomto příspěvku jde jenom a jenom o Vás - jste dost starý na to, aby vám dorostly nejenom zuby moudrosti, ale aby jste i na ten svět kolem vás koukal trochu spravedlivýma očima na základě svých životních zkušeností, které vám jak se zdá v některých případech buďto chybí nebo je vaše optika nenávratně ztracena a rozostřena nekritickým obdivem či nenávistí vůči jednomu či druhému

5 3
možnosti
Foto

Asi ano. Klaus se vždycky choval ke spoluhráčům a možná i ke kolegům nemožně. I já bych mu byl rád dal v roce 1989 pěstí do nosu.

Ale já nepíši jeho životopis, na to jsem příliš nesoustavný. Já píši jen blog.

3 5
možnosti
LS

Že se Klaus v devadesátých letech chopil uvedení kapitalismu do našich  podmínek se nikdo nedíví, při jeho ješitnosti a bezcharakternímu jití si za úspěchem. Že tomu dal rozměr a rychlost je bez debaty. Tak rychle vytunelované státní podniky, se jistě zapíší do historie. I o tom by měl Venda něco sesmolit. Ale třeba přijde doba, kdy z Valdic začne další knižní seriál  "Rok1....až....Rok.." nevím kolik svíčky mu ještě zbývá..

6 2
možnosti
Foto

Obvyklý komentář na obvyklé téma.

3 5
možnosti

"upadl jsem do nástrah dívčího, a nejen dívčího klína " a co tehdy coming out?;-D

5 0
možnosti
Foto

Jak to myslíte? Tehdy snad šlo o "getting in" nebo možná lépe "getting into".

0 4
možnosti
Foto

Souhlas s Vámi, pane Hermánku. Budiž nám vzorem ctižádostiví lidé, kteří něco v životě dokázali tím, že na sobě pracovali, studovali, sportovali...  Ono dost dobře nejde skloubit opilecké noci a kariéru - tedy lze, ale to musí mít člověk buď dobrý kádrový profil (politici bez ohledu na režim) anebo až nadpřirozené schopnosti (fotbalista George Best). Takový Zeman o prezidenta usiloval řadu let, naopak Schwarzenberga možná ještě před měsícem ani ve snu nenapadlo, že by mohl na Hrad - ale to už je na jinou debatu.

1 6
možnosti
Foto

Děkuji za komenář. Ale George Best (Nomen Omen?) ty nadpřirozené schopnosti neměl. Upil se k smrti v poměrně mladém věku, byl jsem tehdy zrovna v Anglii.

0 5
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.