Diskuse

Mé milované plynové autíčko má dnes 18. narozeníčko a dostalo papáníčko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já vás Jiří varoval s tou skříní. Ale 18 je slušná cena. Tedy pokud nebyla z vrakoviště.

0 0
možnosti
Foto

H85a56n68a 28V50l68k32o26v48á

29. 11. 2017 18:32

Mám trochu jiná kritéria - zejména spolehlivost, bezpečnost a nekomplikovaný provoz. Proto jsem se nedívala na názory ruských mafiánů ale na statistiky a pořídila Toyotu - mechanik mne pochválil a pohodlí je taky. Za o fous méně peněz než BMW či Audi....

Nicméně už jednou jsem Vám k autu psala - je to fešák a pokud se o něj dobře staráte, bude mít cenu i jako veterán.

0 0
možnosti
Foto

Hano, děkuji za názor. V zásadě máte pravdu, ale já byl k BMW dotlačen okolnostmi a nelituji. I když na Toyotu jsem si též myslel, zmohl jsem se jen na 2xMazda.

0 0
možnosti