Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty tvý blogy to je taky víceméně nesouvisející sled gagů.

2 0
možnosti
Foto

A to je dobře nebo špatně, Karle?

0 0
možnosti
Foto

Nějakou náhodou jsem sem zabrousil a nestačím se divit. A jsem velice potěšen! Autor zřejmě místo názvu filmu "Vratné lahve" použil mé příjmení. Proč asi? Asi mu ležím v žaludku. Nic jiného si nedokážu představit. Ale pokud vadím takovýmto lidem, tak to jen potěší. Díky za vzkaz!

4 0
možnosti
Foto

Je mi líto, ale příjmení je prostě příjmení, s tím člověk nic nenadělá. Kamarádi někde viděli článek s nadpisem "Když zavoní heřmánek, narodí se děťátko".

A tak ten článek velmi hezky upravili na "Když zazvoní Hermánek, narodí se ďěťátko" a přilepili to na dveře našeho bytu. A manželka se mohla pominout.

Takže, prostě příjmení je příjmení a to Vaše, ani to moje není tak tragické. A "Flašky" se tomu filmu říká odjakživa.

Takže v tom nebylo ani jedno procento úmyslu, opravdu. Ale přesto se omlouvám.

0 2
možnosti
Foto

Ze zvědavosti jsem se podíval na ČSFD na hodnocení jednotlivých filmů. Tady je: 28% 22% 19% a 18%. To mluví za vše ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jirko, zajisté to nejsou veledíla. Ale je to legrace, která ovšem ne všem vyhovuje.

Kdyby šlo o význam těch filmů, dám jim ještě méně. Ale pobavily milióny lidí.

0 0
možnosti
Foto

Nic ve zlém, ale filmy jako je Kameňák nejsou pro mne. Jedničku jsem svého času viděl a byl jsem hodně zklamán. U Kameňáku 2 jsem vydržel ani ne 10 minut. Další už jsem ignoroval...

0 0
možnosti
Foto

Nic proti tomu, mně se při prvním shlédnutí Kameňák taky nelíbil. Ale prostě ta filozofie filmu vlastně bez děje, mi nesmírně vyhovuje.

A podívám se vždy zas a znova, protože se u toho bavím.

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím, že mohou být filmy lehko pochopitelné a filmy složité. Důležité je, jak jsou vytvořeny. A ty naše lehké filmy a někdy i "těžké" jsou v poslední době dokonalý škvár. Bídné dialogy, mizerná režie, ubohá kamera, špatné herecké výkony. Dívat se na to může jen podobně utvořený jedinec.

1 3
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.