Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co to vlastně řekl Zeman na adrsu bývalého premiéra? Nebylo to něco o sviních? Ale to si o něm myslí přeci už dlouho. Proč až teď? Že by potřeboval zase něco na zvýšení preferencí?

1 0
možnosti
Foto

Zeman guru. Jasně. Bávo zázrak, jak jinak.

1 0
možnosti
Foto

Takže dnes témata bávo a Zeman.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

nó, to je ale opravdu, ale opravdu legrace, to se všichni budou smát;-(

P.S. další rozpad osobnosti v přímém přenosu.

3 0
možnosti
Foto

Tak proč to hlásíte?

0 0
možnosti
DT

Příznám se, že jediné, co jsem z Vašeho článku pochopil je, že nemáte koncem června přezuté bávo...

4 0
možnosti
Foto

A taky to přezutí nastalo moc brzy. Protože já píchnul tu zimní, ze sady, kterou jsem přes léto dojížděl (ono se to při mém počtu kilometrů dost vyplatí) a teprve pak jsem ze špajzu vytáhl tu letní sadu, kterou jsem letos vůbec nechtěl použít.

Jízda na zimních v létě nebezpečná není. Jen se ty gumy "trochu" víc opotřebovávají.

A co jste prosím nepochopil? Snad alespoň to, že naše snažení zde má význam "nula, nula nic"?

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.