Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Chápu postesknutí, stáří je hrozné, to říkám jen já, ale do domova důchodců by mne musili odnést v té síti, proti mé vůli. Měl jsem kamaráda, byl to takový platonický přítel mé matky, která je již 55 let vdova. Bylo mu 92 let, žil sám v bytě vedle mé matky a celkem byl čilý. Než se jeho dcery rozhodly, že ten byt potřebují, starého otce odvezly do domova důchodců, sic celkem luxusního, ale za měsíc bylo po něm.

0 0
možnosti
Foto

H16a29n81a 56V90l47k23o74v27á

21. 6. 2017 20:03

R^:-) Babička mojí kamarádky dobrovolně a na vlastní žádost prodala dům a dožila v důchoďáku, kde měla svoji garsonku s kuchyňkou. Vařila si když měla náladu, když ne tak sešla do jídelny na společný oběd. Jednou bych místo v takovém zařízení i z protekce brala.

0 0
možnosti
SS

Rollingstonova??? Snad Rowlingova, ze ...

0 0
možnosti
ND

smutné, ale takový je život...

0 0
možnosti
VR

No, dal jste mi souhlasné plus za můj příspěvek k režiséru Stoneovi, tak já vám dnes dám zcela výjimečně také karmu...:-)

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji. Ano, to natočil už Hřebejk (Musíme si pomáhat).

0 0
možnosti
VV

Kde to mate vyjednany?

V Samopsich? Je tam hezka krajina, ale do hospody daleko.

1 0
možnosti
Foto

Vyjednáno ne. Já tam nechci. Ale říkali, že mám u nich protekci.

Je to Praha. Novodvorská, A.S.Popova to jistí.

1 0
možnosti
Foto

za tohle máte ode mne karmu a R^

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji. Jsem rád, že se alespoň v něčem shodneme. Život není tak zlý, to mi jen občas prskáme.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.