Diskuse

Kdo si plete Globální oteplení s životním prostředím, s ekologií, je ignorant nebo fanatik

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vysoce odborný a fundovaný text oprostěný od vší ideologie, snad jen ta přemíra odborných výrazů může laiky mást. Skvěle popsaná zejména 2. fáze, v níž latentní očkolit fůzuje s parmastírem a zajišťuje rovnováhu centrálního týlního žraloka.

4 2
možnosti
Foto

Vy se překonáváte. Od té totality jste vyrostl.

1 1
možnosti
Foto

Počasí se bohužel mění, to je fakt, který je jasně zazanamenán. Co je příčinou těchto změn se můžemne jen dohadovat. Podle mne je to jednoduchý důsledek přelidnění. Proto není rozumné blábolit cosi o tom, že se máme nejlépe v historii. Bude to bohužel a naopak a možná velmi brzy Rv

2 1
možnosti

Že vy, pane inžinýre, potřebujete každý den nějakou kostičku, zahraznout se do ní a nepustit, co?

4 0
možnosti

Náš Rexík je také takový;-D

4 0
možnosti

To pro vás musí být krutá představa, že dnes už sem nemůžete žádný článek pověsit.

3 0
možnosti
Foto

Vy ale máte starosti. Já si teď užívám ty herce, kteří jsou již většinou na pravdě Boží a již nikdy žádnou 16letou Koňskou operu nenatočí.

0 2
možnosti

Blažené dobrodiní nevědomosti.

5 1
možnosti
Foto

ne, že bych v tomto případě s vámi v mnohém nesouhlasil, ale zase je to zvolání "jedině já mám pravdu a ostatní jsou blbci"

Kdybyste napsal, že si myslíte, že ..... , byl byste mnohým sympatičtější.

4 0
možnosti
Foto

P.S. RSS nemám, jenom jsem se vrátil ze zahrady a juknul, jestli se ještě nudíte.

1 0
možnosti