Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám raději Němce, než Rusy. Jelikož jsem se narodila až po válce, tak mně Němci nic špatného neudělali. Rusové, potažmo Sověti, ano. Ti sem zatáhli komunismus a pak mě ještě okupovali.

7 4
možnosti
Foto

Já mezi hosty nerozlišuji, ale s Němci se domluvím podstatně lépe.

Přesto ale nelze obrátit dějiny nohama vzhůru. To odmítám.

A na druhé straně, paní Jandová, kdyby zde zůstali oni bohabojní Němci, tak my, poválečná generace jsme vyrůstali buď na Sibiři nebo v Patagonii, popřípadě vůbec ne.

Proto jsem proti obracení dějin naruby. Pouť smíření? Jistě. Ať přijedou Němci do Brna, pokloní se v Kounicových kolejích popraveným vlastencům a pak může probíhat pochod k uctění obětí toho vysídlení.

7 3
možnosti
Foto

"Umění totiž dnes není od slova uměti, ale od slova "uměti provokovati a zapůsobiti"."

HERMÁNKU, VY JSTE UMĚLEC!!! :-D

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, to jsem netušil.

0 0
možnosti
PT

P52e82t98r 60T53o22m62e67k

20. 5. 2017 13:20

Vám a takovým jako je Petřík se musí hodně stýskat po udatné rudé armádě a po následné čtařicetileté okupaci.. Je mi z vás zle.

6 1
možnosti
PT

P30e48t76r 71T76o53m73e97k

20. 5. 2017 13:20

Jo a na macka jsem zapomněl.

5 0
možnosti
Foto

Velmi precizně formulovaný názor, vystihuje dokonale úmysly darebáků z Brna i z Prahy. Karma R^

1 5
možnosti
Foto

Dějiny se přepisují podle potřeby vládnoucích "elit".

Nyní se učíme, že II.světovou válku rozpoutal SSSR společně s Německem. Myslím si, že není daleko doba, kdy se budeme učit, že II.světovou válku rozpoutal pouze SSSR.

Pro Vás karma R^

3 8
možnosti
VV

Az Cinani dostavej tu hedvabnou stezku.

3 0
možnosti
Foto

V podstatě se dá souhlasit. Odsun Němců byl ovšem mnohem složitější záležitost, než jen koncentrace na excesy, které se ze strany Čechů děly. Ono je v tom i selhání Beneše, národní frustrace z r. 38, nadbíhání Stalinovi a to ze všech politických koutů, Košický vládní program zcela diktovaný komunisty. To vše otevřelo cestu z valné většiny lidskému odpadu, který si kompenzoval svoje kolaborační poklesky pácháním zbytečného násilí na poražených, navíc jen na civilním obyvatelstvu, ženách, dětech a starých. To fakt žádná sláva nebyla.

10 0
možnosti
Foto

ještě bych dodal, že odsun Němců západní velmoci podporovaly, protože Němců pomohl nahradit ztrátu sedmi milionů padlých a oslabil ČSR a Polsko, které měly spadnout do východního bloku.

0 0
možnosti
JV

J29i49r45i 73V39r51a65b34e47c

20. 5. 2017 12:26

S tím "odsunem" z Brna jste to pěkně přehnal. Já bych nechtěl být tak odsunutý.

Jinak se dá jen souhlasit s tou větou co pravil ten umělec;-D.

Váš blog je blog typického komunisty (ex?)

1 1
možnosti
MD

A kdyz uz tu jeden je, neco ho nutka podotknout. A to, jak si treba vychvalovani amici ZAPARAZITOVALI na porazce Nemecka a jakeho sveho vazala z nej udelali.

0 1
možnosti
Foto

Podmínky si určují a dějiny tvoří vítězové. Jen je stále dost těch, kteří by chtěli leccos revokovat, vč. dějin;-)

0 0
možnosti
Foto

Znal jsem starého pána, který si jako důchodce v druhé půli šedesátých A JEŠTĚ POČÁTKEM SEDMDESÁTÝCH let přivydělával coby brigádník, jako průvodčí v pražských tramvajích. Ten vždy(!) HLÁSIL U ONOHO TANKU ZASTÁVKU TRAMVAJE JAKO ŠTEFÁNIKOVA KASÁRNA! Jo, to byl správnej chlap. Onen tank měl u ,,kdesi", a nebyl zdaleka sámR^

1 0
možnosti
Foto

A co měl vyvolávat?

0 1
možnosti

Proč mě nepřekvapuje, že právě Autor nepochopil účel těch "vulgárních slov" Davida Černého.

1 0
možnosti
Foto

Proč bych je měl chápat, když jsem je nečetl?

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.