Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D95a95v77i47d 47V86l73k

22. 2. 2017 15:20

Jiří já mám po přečtení Vašeho blogu pocit, že jsem strčil hlavu do mixéru a Vy jste do něj přihodil Trumpa , komunisty, disidenty, peklo a globální oteplování a mně je z toho podivného koktejlu dost divně. Nemohl byste někdy napsat něco jednoduše srozumitelně s jasným názorem , bez těch blbin okolo? Líp by se to četlo. A prosím Vás ukončete už ten třídní boj. Jste snad ze služby už deaktivován ne?;-)

13 1
možnosti
Foto

Nevím, Davide, jak to říci slušně. Já naznačil posloupnost různých dogmat, od vzniku křesťanství (byly již před ním) až do dneška. A ta dogmata se vyvíjejí a v posledních desetiletích dospěla do stádia, které jsem popsal.

Můžete se mnou samozřejmě nesouhlasit, ale předstírat, že nerozumíte, je myslím pod Vaši úroveň.

A ten poslední řádek jsem jakoby neviděl. Protože, kromě toho, že je dnes zcela mimo mísu, tak je velmi protismyslný.

1 2
možnosti

Ahoj Jirko, tak jsem opět zde a mrzí mne, že jsem se vybanoval u Tvého článku. Opět máš u mne podporu a karmu.

2 1
možnosti
Foto

To se Jaromíre stane. Hlavně, že nejsi vybanovaný totálně.

A děkuji za komentář.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS