Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Jsem starší ročník, ale o Vocílkové konstantě jsem nikdy neslyšel. Vocílku znám jen ze Strakonického dudáka.:-/

4 0
možnosti
DV

D43a28v58i37d 94V76l70k

18. 2. 2017 10:53

Kočička s pejskem vařili dort a dnes jsem v něm dokonce i já.Nedobrovolně podotýkám. :-/

8 1
možnosti
Foto

Zapnul jsem si PC, abych se před obědem podíval, co je ve světě nového, a padl mi do oka tvůj nový článek, který jsem si ze zvědavosti přečetl. Musím konstatovat, že o Vocílkově konstantě slyším resp čtu prvně. To bude asi tím, že jsem v matematice nikdy nevynikal ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nic si z toho Jirko nedělej, já taky ne. Ale jako vtip jsem to kdysi zaslechl.

1 0
možnosti
Foto

Sice jsem to přesně nepochopil, ale chválím, že se tam dnes nevyskytuje Ukrajina.

6 0
možnosti
Foto

To nic, to Vám časem dojde. A jediný důvod, proč ta není Krym, je ten, že by to bylo příliš dlouhé.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.