Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No já bych svěřila dítě raději homosexuálům než vám.

6 4
možnosti
MV

nastesti by, Marie, Hermanek zadny deti nechtel. Buh vi co cini...

1 0
možnosti
MV

co nevi Buh, vi jisto jiste Hermanek - skoro, aby k nemu sel Stvoritel na nejake skoleni...

2 2
možnosti
MV

ale velky + Vam davam za link na blog DV, alespon se dostane k jeste vice lidem - zaslouzi si to!

4 0
možnosti
Foto

V Cesku jsou pod zemi velke zasoby lithia. Ceske podniky by jij mely tezit, vyrabet z nich akumulatory do elektromobilu. V Cesku postavit jednu fabriku na Muskovu Teslu. Rozsirit Temelin a v zemi postavit dostatecnou sit na dobijeni aut. Pak uz dieslu nebude treba a a aut na benzin jen omezene.

Hned vedle Temelina je treba postavit fabriku na tezeni bitcoinu a podporu bitcoinove site.

0 0
možnosti
MP

U té adopce dvojicí homosexuálů jde o takové ty jezinkovské prstíčky. Pokud opravdu budou bez přebírání brát, co děcák nabízí, tak dejme tomu, že pravděpodobnost, že to dopadne dobře(tedy, že se nestane až tak velká škoda) je třeba 50/50.

Dalším problémem může být přidělení dítěte, které bylo biologické rodině odebráno z marginálních důvodů (dle norského vzoru). Tam už by se mělo postupovat s velkou obezřetností.

Nevím, jestli ty adopce homosexuálními páry nějak sníží počet dětí v ústavní výchově. Mám neodbytný pocit, že tady jde o něco jiného.

5 0
možnosti
Foto

Právě proto si nejsem jist, zda taková věc má i jiný, než prestižní význam.

2 0
možnosti
Foto

Víte, ale jaké muselo a musí být zadostiučinění pro manžela, že ač mu manželka pilně zahýbala, když zjistil, že všechno potomstvo je jeho, geneticky ověřeno, že jeho spermie přece jenom vyhrály. To ženy neznají, spíše úlevu, že to potomstvo není nemanželské.

0 0
možnosti
Foto

Musí to tedy být rošáda, když ty genetické hrátky propuknou.

1 0
možnosti
Foto

Pane Hermánku, teď vážně. Překlepne se každý, to se stane. I když vy, jak chcete dát co největší množství diskusních příspěvků, tak tam plácáte překlepy hlava nehlava. Ale v blogu? Já bych se přimlouval aspoň v blogu to dělat bez chyb. To se snad před uveřejněním dá zkontrolovat. A i po uveřejnění se to dá opravit, narozdíl od diskuse. Já tam dnes našel dvě chyby, docela dětinské. Když už tu plevelíte diskuse, nemohl byste zkusit aspoň to, že blogy by byly bez chyb? Je to fér vůči ostatním. Já vím, že já jsem vám u ... . Ale myslete třeba na svého souputníka pana Petříka a další.

10 0
možnosti
OF

Nadmíra kritiky otupuje invenci. Podívejte se na pána Šrejbra. Vymyslel někdy něco kloudného? Snad nechcete klesnout na jeho úroveň.

2 0
možnosti
MS

Ten váš komentář k citaci z článku pana Vlka je hodně tendenční. Kdo umí číst a vnímat psaný text, pochopil, že autorovi rozhodně nešlo o to, glorifikovat situaci "kdy muži konají s muži", ale o to, že v běžném životě se v posteli nevyskytují jen Ken s Barbie, ale i lidé s netradičními rozměry (:-)) a třeba i s netradiční sexuální orientací. Toť vše.

3 0
možnosti

že voni jich Hermánek vyštípali z diskuze "U Vlků? a tak se teď chtějí celou sobotu realizovat tady, co?

5 0
možnosti
Foto

Višťýpali? How Come?

0 1
možnosti
LH

No pane blogeři, ale zase si představte to potěšení dvou tatínků při ranním pohledu na mezi nimi ležícího adolescenta. To je přece radost, tak jim nezáviďme... Cenzor mi už podobné příspěvky pravidelně vyhazuje, jenže myslím, že mám pravdu já a nikoli Vy, neboť sice jen Bůh ví, zda to prospěje děcku, ale i bez VC konstanty víme, že budou šťastni nejen dva tatínkové, ale celá obec LBGT a globální politici.

2 0
možnosti
OF

Zajímavé, jako obvykle se střídají místy s vysokou přidanou hodnotou s hluššími místy, jako bych četl Kafkův Zámek / jako,že jsem ho nečetl, ale mám ho doma ;-D/.

Nutí to člověka číst mezi řádky a přemýšlet. Jirka je prostě bedna.A k tomu dovede

slušně diskutovat se svými oponenty. Jirka je formát .Rád tady chodím, i když většinou s Jirkou nesouhlasím / ale nedávám mu to najevo/ Dnes absolutně souhlasím. Karma ;-DR^

1 1
možnosti
Foto

Děkuji Ondřeji, ale Kafka nejsem. Nikdy jsem nebydlel v Kaprově ulici.

Ale přespával jsem tam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.