Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Abyste nebyl navíc ještě i rasista, tak jste si u B.O. vymyslel "marxisticko-komunistickou výchovu" a touto holí ho mydlíte hlava nehlava, ač nezřídka v intencích tohoto modlářství sám vystupujete.

Nebyl jste důvěryhodný dosud ani náhodou. Tímto jste to významně "vylepšil". ;-D

5 1
možnosti
Foto

Modlářství? Oni rodiče BO nebyli marxista a komunistka? Tak to si musím koupit nové brýle.

1 3
možnosti
MP

Jo. Musím s Vámi souhlasit, tak nějak to je. Já jsem Zemanovi nemohla přijít na jméno, agitovala jsem pro Roithovou, pak jsem se všude propagovala KS, jen aby nevyhrál Zeman. Dnes jsem ráda, že tam sedí on, jinak by mne z těch mých původních oblíbenců něco kleplo.

Nedělám si iluze o amerických voličích. S Hillary to mám asi tak, jak s těmi mými dřívějšími politickými ikonami. Od sympatií a obdivu až k současnému znechucení. Kdyby USA nedominovaly světové politické scéně, vůbec by mne to neznepokojovalo, ba ani nezajímalo.

3 3
možnosti
Foto

A v tom je právě to, že dominují. Kdyby to byl Island, tak nám je nějaká ta "....dotír" jako prezidentka naprosto šumák.

2 3
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.