Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I21v44a65n 21M68a30r16e16k

28. 2. 2015 20:32

Karma ,bez připomínek !R^

11 16
možnosti
AS

A72d90a82m 19S29t57a89v18a

28. 2. 2015 20:30

"....A tato pomoc naprosto utahá ....": Politika Ruska vůči Ukrajině mi v tom případě připadá jako politika USA vůči SSSR. A za ni jsem USA byl nesmírně vděčný, a jsem i dodnes.

3 1
možnosti
Foto

Recept prostě funguje. Silnější uondá slabšího.

3 5
možnosti
MK

"Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské."

12 4
možnosti
Foto

A víte, co to vlastně znamená?

4 10
možnosti
JF

Á, náš emeritní informátor potřebuje pozvednout karmičku, od té doby, co mu redakce znemožnila podvody s "krátkými blogy" moc neprosperuje;-D ;-D

13 4
možnosti
Foto

Já se hloupým diskusemi nechci zdržovat, ale opravdu bych rád věděl, jak lze krátkým článkem zvednout karmu.

5 11
možnosti
Foto

Jednostrannost by mi nevadila, ale ten pán neotevírá diskuze, tedy neotevírat a nečíst, škodí to intelektu a Ukrajině.

1 1
možnosti
VV

I kdyz nevim komu a proc to pisete, mate +

1 0
možnosti
Foto

O95t73a10k69a98r 41S28e70k69l

28. 2. 2015 19:52

As usual. Jako hloupého "Majdanistu" už mne  přestalo bavit reagovat na chytré blogy rusofila.

K té vodce je třeba přikusovat rybičky , maso , špek - však to znáte.:-):-):-)

7 2
možnosti
Foto

doporučoval bych ty rybičky jíst trochu proleželé a hodně slané bez vody s okoralým chlebem, trénink na gulag neuškodí.

1 6
možnosti
VV

Des jsem na rozpacich zda se mam smat, nebo plakat.

6 0
možnosti
JL
Foto

Když už je vaše omílané tvrzení o zdrženlivosti Ruska ve válce na Ukrajině neudržitelné a dokonce i vy sám jste dospěl k závěru, že to nejde už nemůžete psát, tak jste "prozřel" a máte najednou důvod ruskou pomoc obhajovat.

Moc hezké. ;-D

11 1
možnosti
Foto

Ten důvod byl od samého počátku. Ale trochu jsem v tom jaksi ehm ehm plaval.

2 7
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.