Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Z10d37e19n88a 89K96o73č42í

5. 8. 2013 18:02

Už jsem vám psala, že je úplně jedno kdo podá výpověď a odejde. Já jsem ani jednoho zaměstnance nikdy nepřesvědčovala aby zůstal, pokud chtěl odejít. Teda většinou jsem lidi vyhazovala sama, ale ve dvou či  třech případech odešli raději sami. Kam to jsem nepátrala.

A Balvín ?  Žádná hvězda to není ani v té TV nic nedokázal - a to měl takové možnosti tu rozbujelou saň pořádně přiškrtit. !!

3 0
možnosti
Foto

Ani já si nemyslím, že Balvín je nějaký zázrak. Pouze to pozdvižení považuji za přehnané a neoprávněné, protože podřízení nemají si co na ministra vyskakovat.

5 1
možnosti
BT

je pěkné že se přiznáváte že tomu nerozumíte ;-D

3 0
možnosti
Foto

Odborně, teatrologicky, tomu nerozumím. A zajímalo by mě, kdo zde ano?

1 2
možnosti
DD

Pane Hermíánku, prosím, nemažte to tolik, vždyť to je kontraproduktivní:-/

0 0
možnosti
DD

Sakriš, nějak jsem se překlepl - nechtíc. Samozřejmě - pane Hermánku.

0 0
možnosti
Foto

Pokud se nepletu tak ministr vyhodil ředitele po dvou hodinách ředitelování a na protest odstoupilo pár herců a oba dva umělečtí ředitelé. Aby měl Váš poslední odstavec nějaký smysl musel by nejprve ministr odvolat oba dva umělecké ředitele ale nikdo z nich panu Balvínovi nevadil.

2 0
možnosti
Foto

Jak může, prosímvás, ministr odvolávat podřízené ředitele divadla?

0 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Neznáte někdo někoho, kdo by Macharáčkovi vysvětlil, co to je "Persona Non Grata"?

1 3
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

DD

Autore, autore, Vy si koledujete! Vždyť Vás tady rozsápou a roztrhají, sáhl jste na modly revoluce a vlastně doživotní revolucionáře a hrdiny - naše hééérce;-);-D;-D

2 3
možnosti
Foto

Právě. To byl účel.

1 4
možnosti
Foto

K63a39r58e10l 14R33a33d65a

5. 8. 2013 17:34

Nesouhlasím s Vámi tak často, že se dnes sám divím, ale musím Vám dát za pravdu. R^

2 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.