Statisíce podpíraču? Tak to je pěkně na draka...

Moji ctění kolegové Turner a Vlk, každý svým osobitým způsobem, ztvárnili svůj názor na tu kreaturu, co sedí, jako žába na prameni, na Hradě a nehodlá tam vpustit žádného pravdoláskovce. To je tedy ale opravdu smutné.

Já nejsem nadán takovou schopností veršovat jako kolega Turner a ani tím živočišným odporem kolegy Vlka. Umím si jen, a to velmi zřídka, dělat z věcí legraci. A k tomu jsem ještě dost unavený, protože mi kamarádi sdělili, že bych měl přezout na letní.

A tak jsem ta letní kola vláčel z té LPG garáže v prvním nadzemním podlaží do auta a dost jsem  u toho funěl. To víte, už nejsem žádný mladík a takové hlášky jako "Mámo, já jsem urvanej jako vantroky. Dáme dvě tři čísla a pak hned do postele" už neříkám.

Nadpis tohoto článku byl inspirován proslulou českou sprostonárodní písní Bandeburák z něhož zde cituji počáteční dvě sloky:

Za těch velkých válek s Prusy
děly se vám v Čechách kusy
že se člověku až hnusí
když o nich vyprávět musí
Přišel do Čech Brandeburák
měl dva metry dlouhej plášť
a proti Čechům velkou zášť
a proti Čechům velkou zášťhttp://www.velkyzpevnik.cz/zpevnik/sprostonarodni/brandeburak

Takzvaný "vtip dle Miloše Zemana" této písně spočívá v tom, že se vždy slovo, dle rýmu očekávané, nahradí slovem nezávadným, ale do děje vůbec nepadnoucím:

  • Brandeburák - plášť
  • by zažily trochu jundy
    ukazovaly mu obličeje
  • Starostova dcera hrdá
    s učitelem v poli stála

Atd, atd. Budu zcela určitě vyplísněn a možná i z té pohlavní stránky stažen. Nu což? Bez legrace by svět nebyl světem nebo se snad strašně pletem?

A nakonec můj dávný přítel, obdivovatel a mecenáš František Veselský, který kdysi velmi zpopularizoval můj článek o nepřizpůsobivých (nevešla se do normálního kočáru) paterčatech:

František Veselský 71712

Těžko říct, těch kandidátů jsou mraky. Zeman, Štěch, Hašek, Chovanec, Zimola...Sobotku moc nemusím, ale tohle Milouš fakt přehnal. Takže asi vyhrává. Než se rozpadne. Což bude, doufám, brzy.Jen takový dovětek. Ještě hůř je mi z jeho zastánců. Že si někdo vylije mozek z hlavy, to se stává. Ale že má statisíce příznivců a chtějí nadále tuhle kreaturu za prezidenta, tak z toho je mi fakt nevolno.+13/0 doporučit 23.6.2017 11:55

Tak jsem mu na uklidnění navrhl, aby, pokud cítí nutkavou nevolnost, použil škopíček. Což pomáhá. Ale proti tomu, že žijeme v demokracii a:

Volební právo u nás je rovné, přímé, všeobecné

rovné – každý hlas má stejnou váhu
přímé – nemůže mě nikdo zastoupit
všeobecné – bez ohledu na rasu, náboženství atd.http://pravo.studentske.cz/2008/07/volebn-prvo-u-ns-je-rovn-pm-veobecn.html

Takže to shrnu. To co my si tady tak zaujatě píšeme, líčíme, rozebíráme, analyzujeme, přemlouváme, agitujeme a podobně, má na celkový výsledek prezidentské volby 2018 takový vliv, který lze vyjádřit jednoduchým matematicko-slovním výrazem:

Nula celá, nula nic

Takže, mějte prosím hezký zbytek dne (což je podle mě germanismus) a ještě si toho sluníčka užijte, než zase přijde globální zimní ochlazení.

Autor: Jiří Hermánek | pátek 23.6.2017 14:30 | karma článku: 33,19 | přečteno: 1189x
  • Další články autora
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.