Jiří Hermánek

Vladimír Vladimirovič Putin hovoří klidně a ne tak hystericky jako mnozí...

22. 06. 2017 16:00:19
...západní politici. I když stále jsem velkým fanouškem a podporovatelem Donalda Trumpa, tak musím říci, že ve srovnání s V.V.Putinem působí některé jeho projevy dosti dryáčnicky. Ale Bohu dík, že tam není Hillary Clinton(ová)...

Stala se mi včera taková věc, asi už seniorská. Jel jsem domů a cítím, že auto táhne silně vlevo. Jedenáct let jsem v té skvělé limuzíně nepíchl až teď. A jak jsem byl unavený, tak jsem auto nechal na pumpě a jel tramvají domů.

Zavolal jsem kamaráda, aby mi ráno pomohl dovézt k autu rezervu (kvůli LPG je nevozím) a když jsem se vyspal a byl odpočinutý, tak mi došlo, že platím povinné ručení a mám nárok na asistenční služby.

A ten zákrok byl tak rychlý a, že za asi 40 minut už autíčko odpočívalo ve skvěle větrané garáži v prvním nadzemním podlaží, takže z toho, že jsem, jak říká moje přítelkyně Jitřenka, plynový, žádné ujímání neměl.

A jak jsem tak byl z těch všech událostí rozvrkočený, tak jsem si na uklidnění pustil STB bednu a vzpomněl jsem si, že včera běžel třetí díl filmu Svět podle Putina. Paní Petra Procházková se vyjádřila takto:

20. června 2017 6:00 Lidovky.cz > Zprávy > Svět

Banality, nepravdy a fráze. Stoneův pompézně propagovaný Svět podle Putina je hlavně nuda

Oliver Stone a Vladimir Putin. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy
Oliver Stone a Vladimir Putin. | foto: ShowtimePRAHA „Někdy je možné ustoupit, ale jen tehdy, je-li to cesta k vítězství,“ říká ve chvilce návalu upřímnosti Vladimir Putin v rozhovoru s americkým režisérem Oliverem Stonem. Čtyřdílný seriál Svět podle Putina poběží do čtvrtka na televizi Prima Zoom.
Režisér OIiver Stone (* 1946)Režisér Oliver Stone
Petra Procházková
AutorPetra Procházkováberkating@seznam.czČlánky

Zdroj: http://www.lidovky.cz/banality-nepravdy-a-fraze-stoneuv-pompezne-propagovany-svet-podle-putina-je-hlavne-nuda-gbe-/zpravy-svet.aspx?c=A170619_204530_ln_zahranici_ELE

Tak já si myslím, že paní Procházková, jako ostatně každý, kdo je za psaní placen, musí psát v duchu svých chlebodárců. Jak jinak, že? Nemůže přece chválit film, který vlastně kritizuje USA a nahrává ruským postojům.

Jenže mnohé ty ruské postoje se zdají nejen logické, ale také více pravdě podobné nežli naše propagandistické šílení, zvláště pak se tři roky starými událostmi na Ukrajině. A ani postoje V.V.Putina vůči Sýrii se nezdají být nijak agresivní.

Teď mi došlo že ta internetová televize má 50 hodinový zpětný záznam a tak jsem nastavil ještě natočení druhého dílu. Poslední čtvrtý díl by měl běžet dnes a až poleví ta vedra, tak snad bude energie pojednat celý ten film.

Ale nuda to podle mě zcela jistě není, ale diváka musí ty události zajímat. Jinak u toho, samozřejmě, usne. Ale asi hodně lidí nebude spát, když si přečtou, jak "nepoučitelný Miloš" zase zazlobil.

Slíbil, že se nebude opírat do volebních soupeřů (ono také není do koho a proč) a tak si reklamu dělá sám sobě. Samozřejmě, že jen stěží může ovlivnit, zda k nám nějací migranti přijdou či ne, ale hezky se to poslouchá a v lednu mu to "helfne"

Prezident Miloš Zeman vystoupil na Žofínském fóru (22. června 2017)

Zeman je pro referendum o členství v EU, přirovnal ji k Brežněvově doktríně

Prezident Miloš Zeman by podpořil referendum o vystoupení Česka z Evropské unie. Sám by v něm prý hlasoval pro setrvání Česka v EU, řekl na Žofínském fóru. Není to poprvé, kdy o tom Zeman hovoří. Fungování Evropské unie v současné podobě mu připomíná doktrínu sovětského komunistického vůdce Leonida Brežněva o „omezené suverenitě“.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/zeman-cesky-narodni-zajem-zofinske-forum-fpv-/domaci.aspx?c=A170622_052711_domaci_kop

Tak, pokud se budu chtít vyjádřit kulantně, tak nemohu říci, že by náš prezident na svých 72 let a pár měsíců nevypadal. Ale také nevypadá, že už každou chvíli zkolabuje nebo dokonce něco horšího.

Budete na něj prostě muset vymyslet něco jiné, než tu zubatou. Ta ještě nějakou tu chvíli počká.

Autor: Jiří Hermánek | karma: 38.44 | přečteno: 1903 ×
Poslední články autora