Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TJ

"Cestující měli podle italských médií obrovské štěstí, že za volantem seděl právě zkušený řidič Karel S. "Svým hrdinným manévrem zachránil ostatní a zabránil skutečnému masakru," napsal web Ladige.it.

Vše totiž nasvědčuje tomu, že šofér navedl vůz do travnatého srázu, aby jej zastavil. "Jedna z hypotéz skutečně je, že řidič zareagoval velmi dobře," potvrdila velvyslankyně v Itálii Hana Hubáčková."

... píšou vedle. Jinak řidič nebyl žádný zelenáč, měl 62 let.

0 0
možnosti
BV

To jste byl vy, kdo dnes poslal té hradní ostudě 300 Kč na kampaň se slovy:

>>Proti všem sprosťákům a na podporu Vašeho vítězství, pane prezidente<<

?

Pokud ano, pak vám gratuluji k vyhozeným penězům - je vidět, že toho šaška mají již lidé plné zuby a v lednu skončí. A vám dobře tak.

0 0
možnosti
VH

tak to jsem se pobavil určitě byl řidič takovej trotl že vyřadil a pustil 12t těžkej autobus z kopce a dnes má každej autobus retardér;-D

0 0
možnosti
Foto

Možná to takové pako bylo. Jak jinak by došlo k té nehodě. A motorovou brzdu měly už autobusy mé doby. Jen ji použít, že?

0 0
možnosti

Jiří, ty jsi úžasně sečtělý a vzdělaný člověk. Vše víš a znáš, na vše máš řešení, všude jsi byl a nikdy tě nic nepřekvapí. Jen za těchto okolností nechápu, ze nejsi se svým přehledem minimálně ve Strakovce.

2 1
možnosti
Foto

Vidíš, Karle. A proč tam se svým důvtipem nejsi Ty? Nebo přímo na Hradě?

Navíc, to že z kopce brzdím motorem ví i cvičený klokan.

0 0
možnosti
Foto

Určitě nejsem technický typ a proto jsem rád, že za 43 let za volantem mne nikdy nikde nenechalo auto ve štychu. Ani svého času, když jsme s manželkou a se Škodou 120 bez problémů absolvovali kromě jiného i slavnou "Grossglockner strasse" A to jsem viděl cestou nahoru hodně uvařených aut světových značek. Z kopce většinou brzdím motorem jak mi napovídá puch sebezáchovy ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, Jirko. To dělá každý rozumný řidič. Ale kdysi, je to už přes 20 let jsme byl autobusem na veletrhu v Lipsku a při čekání na ostatní jsem si povídal s jeho řidičem.

Bylo to tehdy krátce po nějaké tragické nehodě českého autobusu v Alpách a ten řidič našeho autobusu na mě koukal jak zjara,, když jsem mu o brzdění motorem vykládal.

To, co stalo předevčírem v Itálii, tak se klidně vsadím, bylo způsobeno přehřátými brzdami.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.