Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

právě jsem byl pod blogem pana Trčálka odhalen panem Petříkem, jako agent, nasazený k likvidaci nepohodlných blogerů, který se rozhodující měrou zasadil o likvidaci vašeho blogerského účtu.

Co vy na to, pane Hermánku???

2 0
možnosti
Foto

To asi ne. Já jsem paní Janků tahal za nervy delší dobu a myslím, že po tom mém extempore se "sqal" v ní bouchly saze.

Ale já už opravdu oddych potřebuji, vždyť jsem ty články sekal jako Baťa cvičky.

I když by to být nemělo, tak mi určitě "pomohly" některé mé smazané komentáře na téma "uprchlíci".

0 0
možnosti
Foto

Jsem asi ještě stále unaven řízením výkonné limuzíny, jinak by mě již dříve napadlo sdělit milému a zvědavému publiku důvod mého "zaracha".

Je to titulek tohoto článku.

0 0
možnosti
Foto

A nejde spíše o pravopisné hrubky v něm?

1 0
možnosti
MB

p. Hermánek nevím co se stalo, vypadá to, že máte stopku. Přestože v drtivé většině s Vámi nesouhlasím - opravdu projevuji svůj údiv a určitou lítost. Nechť se děje - co se děje, dialog je věcí dobrou a tento mikrosvět blogů svůj význam má. Korektně Vás tímto zdravím - přeji vše dobré, zdraví a hojnost ujetým km s limuzinou ! ... Mějte se hezky ... :-)

2 0
možnosti

Co se stalo? Té propagace komunismu a Putina už stačilo.

1 0
možnosti

Je čas udělat Jirkovi pá pá.

1 0
možnosti
MB

Nebuďte smutný, agente. Jak vám pan Petřík sdělil, vaše články sdílí jeden nevěrohodný web, tak to zkuste tam. Tam najdete své obdivovatele a nebudou vás tam prudit lidé, co nesouhlasí. Jděte do toho! ;-D

3 0
možnosti
JV

Prakticky s ničím, co pan Hermánek píše, nesouhlasím... nemyslím ale, že by za to měl být zablokován. K tomuto kroku by měl být doopravdy velmi pádný důvod a o to víc mne zajímá, proč admin sáhl k tomuto opatření.

2 0
možnosti
JV

Skutečně vám byl zablokován blog?

1 0
možnosti
MM

Člověk má vždy radost, když se ovzduší pročistí a fungují i čističky odpadních vod.R^

2 0
možnosti
MB

Bylo načase. Tahle žumpa už přetékala hodně dlouho.

0 0
možnosti
FV

Konečná, Jirko, já tě varoval. Teď se připraví pan Petřík Jaromír. Děkuji.

5 0
možnosti
Foto

No vidíš, tak se raduj. Gratuluji. Škodolibost je tvou hlavní vlastností, že?

0 1
možnosti
Foto

8-okam zmizel pan Hermánek, nikde není k nalezení8-o

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MB

Autore, očítáním Vašim příspěvků se domnívám, že jsem pochopil. Vy jste nesmírně pragmaticklý člověk, který to veškero posuzuje - výhradně přes svou osobou. Pak zřejmě v mládí nalezení rozumné cesty s režimem, snad průvodce i s jazykovou výbavou - následně využito ve firmách se zahraniční účasti. Dnes, dle všeho 69 let, zřejmě vestibul hotelu, činnost pro přilepšení a i pro zábavu - přístup na blogy ... Vaši užší spolupráci s režimem neřeším - je mi to fuk. Nic proti pragmatismu, nicméně ty témata 1968, totalita, odsun vojsk, 1989, dnešní hrad, reinkarnace tankistů, neagentů STB - dle mého nelze tolerovat - přestože už uplynulo 28 let ... (jak sdělujete, viz blog p. Dvořáka). Připadá mi to strašně povrchní, druh zviditelňování a i takto nechtěně projevená neúcta k postiženým. Faktem je, že u okupačních vojsk není zmínka o limuzině a atrably s koly. To, mne povzbuzuje ... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.