- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Referenční řidič? A já myslel, že si Jirko dělal ta hajzlová prkénka u Siemensů.
Jezdil jsem také jako referent. 100 000 km ročně je po odečtení měsíce dovolené,a sobot a nedělí více jak 10 000 km za měsíc.Při průměru 65 km/hod ,(a to je hodně)je čistý čas jízdy 160 hodin za měsíc.Pracovní měsíc měl zhruba 180 hodin.
Kdy jste pracoval? Zase nám tady kecáte pane Hermánku.
To řízení byla práce. Tak třeba z Katovic na ukrajinskou hranici to je hafo kilometrů a opravdu se brzo ráno vyjelo a večer byl člověk zpět. A samotný "výkon" byl asi tak 1 až 2 hodiny (kontrola a protokolování chyb stavby).
A hlavně, každý týden 50xv roce, a to ve volném čase cesty Praha - Katovice a zpět. Bratru tak 1.000 km.
Tím se celý pracovní výkon smrskává na 50.000 km ročně, což je realizovatelné.
A opět, nevěřím, že jste tento článek psal vy pane Hermánku. To je úplně jiný styl psaní než jindy.
Už jste někdy psal na tabletu? Myslím, celý článek.
D1 je snesitelná jen v sobotu nebo v neděli.
Jinak je to hrůza měnící se někdy v děs a doslova v hazard se zdravím (taková 10 km 3 hodinová zácpa bez úniku se jinak nazvat nedá).
ale některejm to nevadí a i za této situace tam lámou rekordy.
Jednou jsme se na BB malinko hádali pod mým článkem o kamionech
Na to si moc dobře vzpomínám a myslím si že šlo o zákaz pátečních odpoledních jízd kamionem. Jakkoli jsou kamiony opruzem tak přesto jsem proti tomu zákazu.