Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem to spočítal - zatím mám 8 smazaných příspěvků. Kdo mě trumfne?

1 0
možnosti
Foto

Ještě se musím omluvit všem diskutujícím. U autora nejde o příspěvky, jako u jiných diskutujících, ale o výkřiky.

1 0
možnosti
SS

Ze vy se ho snazite napodobovat - ale to da praci zvladnout jeho vytribeny styl diskuse ... R^

1 0
možnosti
Foto

Ale pochybuji, že by to pak bylo z jeho hlavy.

1 0
možnosti
Foto

A nějak nechápu to s těmi raketami. Asi špatně chápe psané. Nebo nám chce sdělit něco nového?

0 0
možnosti
Foto

I když pochybuji.

0 0
možnosti
Foto

Třeba mu to dneska dojde.

1 0
možnosti
Foto

Autor nepochopil, že někomu může vadit, když mu zaplevelí diskusi tak, že více jak polovinu tvoří jeho jedno- až tříslovné příspěvky.

1 0
možnosti
Foto

A jsem doma. Už mi jde psaní podstatně rychleji. Autor má jistě radost ;-).

0 0
možnosti
Foto

Ale autor už mazací proceduru zase spustil ve velkém. Nic nového.

1 0
možnosti
SS

Ona si ho treba zas pozve administrace na koberecek za jeho mazani ... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Myslím že mazání nevhodných příspěvků je větší námaha, než psaní jednoslovných, neřkuli jednopísmených.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.