Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autor mě označuje skleněnou nádobou. Asi si myslí, že je vtipný. StB mě urazit nikdy nemůže. Ale autor už nevzbuzuje ani můj soucit.

1 0
možnosti
Foto

StB tě někdy urážela? Neuvěřitelné.

0 1
možnosti
Foto

Autor doporučuje nepohodlným diskutérům aby se sem necpali. Já se přimlouvám za opak. A zakládat vlákna a zakládat .... .

1 0
možnosti
Foto

Možná tohle budu doporučovat všem - pod blogy autora každou odpověď na jeho odpověď na nové vlákno. Třeba ho to pak přejde.

1 0
možnosti
Foto

Tak už jsem tu diskusi natáhl na pět stránek. Jsem skoro stejně úspěšný jako autor u mnoha jiných blogů. Jistě máte autore radost že máte zdatného následovníka?

1 0
možnosti
Foto

Dají se poslední tři příspěvky prosím nějak zpochybnit?

0 0
možnosti
SS

Dva uz jsem zpochybnil.

0 0
možnosti
SS
Foto

A autor ještě tvrdí, že má pravdu. Jednoslovnou? Dvouslovnou? Dobře tak zkusím také pravdivá tvrzení.

1 0
možnosti
Foto

Ale autor sebevědomí nepostrádá.

1 0
možnosti
SS
Foto

Je velice úsměvné označovat dvouslovné výkřiky jako vyargumentované příspěvky.

1 0
možnosti
Foto

Chvíli si odskočím, ale já se vrátím :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.