Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nad představami některých lidí zůstává rozum stát. Co by asi tak měl komunistický prokurátor osmdesátých let asi tak žalovat?

Podle mě to byla z 80% hospodářská kriminalita, takzvané rozkládačky a asi z 20%, to je ale jen můj odhad, to byly násilné trestné činy jako loupeže a vraždy.

Živého disidenta, podle mě, naprostá většina komunistických prokurátorů v životě vůbec neviděla.

0 5
možnosti

Odkud čerpáte ta čísla?

6 0
možnosti
Foto

Naštvanost a Kofola. Jsem tu za šoféra.

0 0
možnosti

Ano, čekali jsme více. Jako vždy.

1 0
možnosti
Foto

A bude ještě hůř.

0 0
možnosti
VH

Tak komunistický prokurátor měl jistě velké koule. Potřeboval je na to, aby odsoudil na smrt Miladu Horákovou či poslal tisíce lidí do pracovních táborů. Za špatnou větu na místě kde jste byl vy či některý ze soudruhů z Vaší organizace...já vím, nic si nepřipouštíte, vždyť pro auto stačilo zajít do Labutě a Západní Berlín byl volný...Rv!!

8 0
možnosti
Foto

Pro auta se do Labutě nechodilo auta se tam kupovala. Musel jste na auto mít peníze a také se telefonicky objednat na termín prodeje.

A kolikrát mám vysvětlovat že východoněmeckým orgánům vůbec nešlo o tom Kolikrát člověk do západního Berlína Hranice překročil to si ověřte prosím než bude to zase prskat.

Ale doložku člověk mít musel. Tak naivní doufám nejste

0 4
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.