Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Já se nad většinou amnestií pozastavuji, pokud se nejedná o člověka na smrtelné posteli. Mohou existovat pochybnosti o Kájinkově procesu, ale zločinec to nepochybně je, proto mám i tady pochybnosti a vůbec nevím, co tím chtěl president získat. Pokud je přesvědčen, že proces neproběhl, tak jak měl, měl učinit kroky, aby byl proces obnoven. Pokud má na to pravomoc. U mne nic nezískal, ani neztratil, nevolil jsem jej a ani jej volit nebudu.

0 0
možnosti
Foto

To já také nevím, Jaromíre. Ale prezident nemůže nařídit obnovu procesu.

0 0
možnosti
Foto

No, i to veršování jde Jirkovi jak psovi pastva... umí on vůbec něco dělat pořádně?

2 0
možnosti
ND

Mno, obhajoba Klausovy amnestie, Jirko, je přímo nadprůměrná, ale jinak diskutovat nebudu. Nemá to cenu, opět bychom se rozešli, jako rovnoběžky, které se neprotnou ani na horizontu. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Naďo, ale to, že ta amnestie nikoho nepřipravila ani o korunu, je zcela zřejmé.

Jsou to jen politické pověry.

0 0
možnosti
JL

Tak dát milost Kájínkovi, to je takové přirozené ukončení prezidentské kariéry pána, co má rád rum, slivovici, borovičku, cigára, guláš, klobásy, intriky a tvrdé výroky. Zapomněl jsem na Putina a čínské komunisty, že.

6 0
možnosti
Foto

To nějak nedává smysl.

0 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.