Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nevím, jsem možná úchylný, ale na rozdíl od Hermánka preferuji nahé ženské tělo nad tím ne úplně nahým. A pokud je takové, tak mám nejradši, když je nahé co nejdříve. Jaksi se asi od normální populace dost liším. (Ovšem jde taky o to, aby to bylo hezké - v opačném případě mne ale nevzrušuje ani to polooblečené.)

1 0
možnosti
Foto

A to kterékoli tělo? Pak možná máte trochu divný vkus, protože moje tvrzení, že 90% návštěvnic nuda pláží by udělalo lépe, kdyby zůstaly v plavkách, platí.

A o úchynosti ať tak nebo tak, nemůže být řeč. Je to prostě věc názoru a vkusu.

1 0
možnosti
Foto

Bavit se s Jirkou Hermánkem o ženské nahotě je podobné jako bavit se s hluchým o domácím HiFi.

8 1
možnosti
Foto

Zatímco s tebou, znalče, to jistě je požitek.

0 2
možnosti
JR

J33a89r27a 79R93a81n82k

23. 5. 2017 0:05

Tak pokud je to Vase fotografie, pane Panciri, tak se zkste vzdy sveho protejsku nejdrive zeptat;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.