Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J98a86r12a 41R25a37n70k

21. 5. 2017 4:32

Dluzno rici, ze se tank ve svete libilR^ a co teprve fialova ruka....musela jsem japonskym a dalsim turistum vysvetlovat;-)

0 0
možnosti

Výstižný článek.

Ten tank patří do Prahy, jako památka na osvobození Prahy Rudou armádou. Jen hlupáci to nevědí a nechápou!

Zdá se mi, že to v Brně pravděpodobně organizují kolaboranti, či gumáci, kteří si neváží našich obětí Německé okupace. Jen se divím, že si to Brňáci nechávají líbit.

Karma!

5 5
možnosti
Foto

jen hlupáci neví, že ten tank žádná památka není a neměl s osvobozením Prahy nic společného.

4 1
možnosti

Já teda především vůbec nechápu, proč by měl tank jakékoliv barvy hyzdit pohled na Červený kostel, proč by měl válečný symbol zakrývat symbol víry a smíru.

Proč si ten tank nedá Žít Brno jako happening někam k sobě na zahradu?

2 0
možnosti

Kdo by to by to byl řekl, že Jura bude jednou rajtovat na tanku? Na ruském tanku!

1 0
možnosti

J31i29r45i 27B30o25r

20. 5. 2017 19:10

Jste provokater,ale velice ubohej.

7 1
možnosti
Foto

Já vím. Pomůžete mi odpustit?

0 0
možnosti
Foto

Celkem je zde v diskuzi docela veselo. Jeden mi předhazuje, že jsem 6 let dělal pro Američany a druhá zase, že bez pomoci nekváknu anglicky.

Man sollte mich auch auf meune deutsche Sprache fragem.

0 0
možnosti

Hlavně je divný, že zrovna do Brna cpou nějakej pitomej, rusáckej tank, přitom je všeobecně známo, že rusák přijel do Brna v amerických tancích a na amerických náklaďácích:-)

4 0
možnosti

Někdo v růžovém tanku vidí ponížení, jiný protiválečný symbol.

Rusové mají sochu (myslím, že je vystavena v USA) "Překovejme meče v pluhy."

Také protiválečný symbol.

0 0
možnosti

Rusove? Ta Socha stoji ve vychodonemeckem Wittenbergu a byla Symbolem hnuti za mir v osmdesatych letech.

1 0
možnosti
Foto

Když hovořím s Němcem a hovor se stočí na válku, je cítit z jeho projevu něco jako vina, i když s tou dobou neměl nic společného.

Když ale s Rusem mluvím o srpnu 1968, je přesvědčen, že nám přišli pomoci a my jsme nevděčníci, kteří to stále nechtějí pochopit.

Btw. Ten tank, nikdy Prahu neosvobozoval, byl to prostý výmysl.

8 0
možnosti

To samozřejmě patří k tehdejším kamuflážím. Najít nějaký pojízdný tank, který by se k tomu účelu hodil.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zkusím si procvičit fráninu:

Dans l'intervention de l'OTAN au Kosovo, je pense qu'il y a un élément que nul ne peut contester: les raids, les bombes, ne sont pas provoqués par un intérêt matériel. Leur caractère est exclusivement humanitaire: ce qui est en jeu ici, ce sont les principes, les droits de l'homme auxquels est accordée une priorité qui passe même avant la souveraineté des Etats. Voilà ce qui rend légitime d'attaquer la Fédération yougoslave, même sans le mandat des Nations unies...

Zdroj: http://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=605175

... ty útoky, ty bomby nejsou vyprovokovány materiálním zájmem, ale jejich charakter je čistě humanitární...

Já jazyky, jako pan Falbr, neučím.

Ale jestli napíši, že moje činnost má čistě erotický charakter, pak prostě jde o erotickou činnost a když napíší, že bombardování má čistě humanitární charakter, tak to prostě je humanitární bombardování.

2 4
možnosti
Foto

Tak to je minela, mám otevřeny dvě diskuze a ten příspěvek jsem lípnul do té chybné. Ale, nakonec. Vadí to někomu? Vždyť je to pravda.

0 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS