- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kalousek je myslící tvor, bavorák nikoliv. Nicméně i lidé se dělí na myslící a nemyslící.
Ale jako objekt zájmu jsou si rovni. Bavorák je ale zajímavější.
Dejte si radši bavorák, po tom alespoň v pohodě usnete, na rozdíl od toho vám pan Kalousek nedá vůbec spát, zvláště ve vašem věku.
Mně je pan Kalousek téměř lhostejný. Pouze jsem si všiml jeho horečnatého snažení o okomentoval to. Usínám velmi dobře i bez bavoráka.
Mno, myslím, že pan Kalousek se už moc dlouho tak moc snaží překrucovat fakta, že už mu to moc lidí nepapa...
Motůrek vrní ..... vás, inžinýrskej, aby si snad manželka raději zavírala do klece, ne? Takovej bavorákovskej kanec, se mi zdá. Nejsou to jsou spíš jen erotické sny?
Lidé jsou různí. Pro někoho je auto status symbol, pro jiné pouze přibližovadlo. Koncem 80. let minulého století jsem pracoval jako host na Delf University of Technology a setkal se tam mimo jiné s profesorem Willemem van der Poelem, průkopníkem počítačů a informatiky v Nizozemsku.
https://de.wikipedia.org/wiki/Willem_van_der_Poel
Bylo mu tehdy již 60 let. Nejenže byl uznávaný odborník, ale stále celkem fit a pracovně činný.
Do práce jezdil Ladou, kombikem. Trochu jsem se tomu divil. Když jsme se jednou setkali na parkovišti, tak jsem se ho zeptal, proč jezdí Ladou. Odpověď praktického Holanďana, který na nikoho nemusel dělat dojem autem (uznávaný a bohatý byl dost), byla stručná a jasná: Lada má nejlepší koeficient kvalita/cena. Nikdo mu jeho Ladu ani nezáviděl a možná ji ani nemusel zamykat, Lady se tu myslím nekradly. Mimochodem, Lady, které se prodávaly v NL, byly myslím celkem spolehlivé, málo poruchové.
Jasně. Ale ještě v 70. letech se v německých motoristických časopisech u každého auta, kromě jeho charakteristik technických udávala i jeho "charakteristika společenská".
Pamatuji si jen, že VW Käfer (Brouk) byl "neutral". Ale tehdy nebylo možné, aby šéf oddělení jezdil do práce třeba novým VW a jeho podřízený, třeba starším Mercedesem.
A i já dobře vím, že nejlepší price/performance ratio má jeden model Dacia (nevím přesně který), ale já ho prostě NECHCI, i kdyby byl funglnágl nový a jezdil mi sám pro pivo.
Zloduch Kalousek!!! Čím víc pravdy má, tím "zloduchovatější" je.
Počínaje Zemanovým hodnocením od počátku je samoděržaví až dosud.
Ostatně: Vy jste neznal Zemana před jeho příchodem na Hrad? Byl stejný i v dobách, kdy k jeho (nepříliš kladným) vlastnostem nebylo možné přidávat hodnocení "dědek".
Znal jsem Zemana osobně. Na krátkou chvíli jsme se setkali v listopadu 1989. A vždycky to byl nafoukaný chasník.