Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kajicne to vzdavam. Po Vasem boku jsem se snazil statecne vzdorovat utokum panu Matusky, Vokouna, Srejbra a mnoha dalsich, ale uz to dal nejde a Vam se panove timto omlouvam. Dekuji za pochopeni.

0 0
možnosti

Opet nejsem ve forme. Nepochopil jsem co vlastne autor chtel vyjadrit. Snad jen vyprovokovat diskusi.

Na dve stranky se mu to povedlo. Ale uz to neni, to co to byvalo.

2 0
možnosti

Krym! Konečně je tady Krym! To to ale trvalo. Už jsem si myslel, že se budete motat stále jen té české krizi, ale zaplaťbůh jste se opět vrátil do mezinárodních vod, kde se vám tak dobře plave.

5 0
možnosti

J39i37r32i 98B57o83r

17. 5. 2017 11:42

Pane Hermánku.

Máme toho mnoho společného.Jsem jenom o rok starší,jsem slaboproudař,mám rád starší a silná auta,na vojně jsem byl u raketového vojska,ale jenom doufám že nejsem takovej vůl jako Vy.

22 2
možnosti
Foto

Nuž, co s tím nadělám? A proč konkrétně, milý jmenovče?

0 3
možnosti
Foto

Jenom paleček? A není to trochu málo, pane kolego?

0 2
možnosti

Rozpad osobnosti live. Netrpíš, Jirko, také neuropatií, cukrovkou a alkoholismem?

2 0
možnosti
Foto

Ne, leprou, mikrochiální spirózou a nadáním posmívat se nechytrým lidem.

0 0
možnosti

Jak za Husákovy normalizace fungoval mládežnický turistický ruch se Západem, tedy směrem od nás k Západu? To musela mládež, i ta neorganizovaná v SSM, mlaskat slastí. :-/

3 0
možnosti
Foto

Nemlaskala, to každý ví. Ale ještě v létě 1970 nám CKM nabízela, abychom za provizi prodali týden v Paříži. 5.000,- Kčs se lidem zdálo moc.

Ale pak byl zájezdů samozřejmě, jak jinak za Husáka, nedostatek a taky nebyl PANAP, pomeranče, banány a ruská vodka.

0 0
možnosti
Foto

popovídejte si s panem Petříkem, zahrada volá, musím posekat.

2 0
možnosti
Foto

Jen jste zapomněl dodat, že právo na sebeurčení má ten, koho schválí Washington.

A že toto právo přidělil např. kosovsko-albánským muslimům, ale Rusové toto právo nemají.

1 7
možnosti
Foto

chybí vám tam ještě Irák, Lýbie a Srbsko

6 0
možnosti
Foto

já to tvrdím furt, že kocovina je svinstvo

5 0
možnosti
Foto

Tomu odpovídá Váš příspěvek

0 6
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.