Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J32a77n 95R28á75ž

12. 5. 2017 19:42

Někdy se člověk musi rozhodnout mezi dvěma špatnými variantami, i když ví že jakékoliv rozhodnutí nebude to pravé ořechové.

To byly volby Schwarzenberg/Zeman i volba ,Clintonová/Trump. Kdybych bylo postaven k nutnosti volby Sobotka/Babiš, volil bych se skřípěním zubů Babiše. Babiš je grázl, ale nijak se neliší od takového Kalouska nebo Topolánka a dalších, co byli před ním ve vládě. Kdežto Sobotka je unikátní svým naprosto reálným životem nepolíbeným životopisném a zcela výjimečně křivým charakterem.

1 1
možnosti

Ať se koukám, jak se koukám,

tak taky žádnou krizi nevidím.

Akorát tam premiér, běhá s nějakými nezákonnými odposlechy a ještě nás straší, že mimo ministra financí, odvolá i presidenta.

Karma!

1 3
možnosti
Foto

vaše přirovnání naší politické scény k čechrání hřebínků je skutečně trefné:-)R^

zatímco se pánové hádají koho odvolat a zda podat demisi či ne, odešla z politiky žena-to mi nějak nesedí s rčením že slovo dělá chlapa a že pravý muž je muž činu zatímco plané žvanění je jen ženská záležitost

0 1
možnosti
Foto

To rčení neznám. A docela jste mě zmátla svým tvrzením, že žena odešla z politiky a marně jsem přemýšlel, která žena a chvíli jsem myslel na "olovo".

No, bodejť by ne, když stále hrozilo, že se ta žižkovská olověná aféra přece jen provalí a ona bude Burešovou slouti.

A pak mi došlo, že jde o Kateřinu Valachovou. Tak, podobně jako dědeček se Saturninem uvedu věc na pravou míru. Neodešla z politiky, ale ohlásila demisi ze své funkce, což, po vzoru svého guru může kdykoli popřít.

0 1
možnosti
BV

Uvádíte jeden fakt, se kterým se dá souhlasit: U Sváry se dobře vaří.

0 0
možnosti
Foto

Vidíte. A zrovna to jsem vůbec nenapsal. Protože, pokud mám říci, že se někde dobře vaří, tak to bych tam taky musel chodit na jídlo.

A my v té restauraci nahoře nikdy nebyli. Vše jsme konzumovali z okénka.

0 0
možnosti
VH

Jak víte, že udělený trest byl udělen nesprávně? Moc by mně to zajímalo. To už hraničí s genialitou Babišovou.

2 0
možnosti
Foto

Já to nevím To jsem nikdy neřekl já si jenom myslím že pro tyto druhy Vražd je doživotní trest příliš vysoký protože pak už není nic dál pro případy kdy oběť nesnesitelně trpí.

V tomto případě to nebylo ani náhodou. A navíc obětí jak svým

způsobem života tak svým způsobem obživy a aktivitou si prostě koledovaly.

Jistěže byly Podmínky pro udělení vysokého trestu. A těch dvacet let co si Kajínek odseděl tomu skoro naprosto přesně odpovídá.

1 1
možnosti
Foto

Tak to si tedy Vaše manželka dala.

Víte, že již panu Babišovi určil diagnózu náš slavný lékař na dálku MUDr. Vodvářka?

Víte, že diagnostikoval, že je "těžký primitiv"?

1 1
možnosti
Foto

Tak to mně by úplně stačilo být lehkým primitivem a meet desetinu Babišovo majetku.

Omluvte prosím Google On občas skáče do angličtiny.

2 1
možnosti

Nová Einsteinova teorie? Tu gramatiku ale neřešte ;-D

Citace z blogu:

A skutečně, jeli ještě dvě a já si pohodlně sedl do té čtvrté a ze zadního okénka jsem viděl pátou. Ony totiž všechny míří z Modřan do vozoven.

Zdroj: http://jirihermanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=603812

0 0
možnosti
Foto

No vida. To je tragédie, ach ten češtin. A ještě jste přehlédl že tam mám blbě mě a mně. Asi to taky neumíte. Ale já si toho alespoň všiml.

1 0
možnosti
Foto

Andrej Babiš měl být odvolán z vlády už po propuknutí skandálu s machinacemi na své Čapí hnízdo. Podobně jako z vlády museli odejít jiní ministři pro mnohem větší podezření.

2 1
možnosti

Třeba Sobotka kvůli OKD?

3 0
možnosti
Foto

Čeští voliči jsou stále stejní pitom..., jako ti., kteří se nechali obelhat v roce 1946 Gottwaldem a komunisty. Nechají se oblafnout uřvaným hokynářem, kterého nechtěli ani na Slovensku. Andrej Babiš je lhář, oligarcha, člověk, který se před ničím a nikým nezastaví . Opsáno z komentáře Dalibor Balšínek.

3 0
možnosti
Foto

A proč nám to zde opisujete?

0 0
možnosti
MD

S laskou (ja mam radeji) bych zustal u zen. Babis je prijatelnejsi jak Sobotka. I kdyby pro nic jineho, tak urcite proto, co se ted kolem nej deje.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.