Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

...v hloub, dolů, temných do šachet...;-€;-€;-€Rv

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

ND

Myslím, že kdo se tady směje je Kalousek...:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak, ten je na koni. Ale rozhodující budou volby a ne ty jeho současné silné řeči.

1 0
možnosti
MM

Rád bych vás doplnil. Zvolil jste nejen infantilní titulek, ale i obsah článku. Jiný už nebudete, čas je neúprosný i když nevím jestli je to u vás jen záležitost času. :-/

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si žádný infantilní titulek nezvolil, pane Mudro. Ovšem, jak jinak popsat infantilní chování premiéra?

1 0
možnosti
Foto

nejenom titulek je infantilní

0 1
možnosti
Foto

Děkuji za uznání, potěší.

0 0
možnosti
Foto

Já myslím že jako mluvčí prezidenta byste byl ještě výživnější než Ovčáček.

3 1
možnosti
Foto

Děkuji za uznání. Já si to myslím taky. Je v tom ale několik zásadních překážek:

1. Špatně vyslovuji hlásku "ř". Proto jsem, a málokdo to ví, Hermánek a ne Heřmánek.

2. Neumím moc hovořit spatra. Raději píši. Takže, spolu s bodem 1. bych měl být spíš prezidentův písavčí.

3. Mám nalítáno a asi by mě žena nepustila, protože jsem pro ženy příliš přitažlivý a v té funkci bych jich samozřejmě potkal dost.

4. Neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyjdete živí.

3 0
možnosti
Foto

Na infantilnosti vy jste machr.........:-/

7 0
možnosti
Foto

A nejen. Ovšem, asi tak -25.

0 0
možnosti

Ubohoučký ještě o kapáneček víc, než je tvůj běžný standartek, agentíčku:-)

6 3
možnosti
Foto

Standartek je zmenšenina toho, co ti gauneři šlohli na Hradě. Asi si myslel "standardeček" že?

Ale, ono i pro dospělé existuje fůra kurzů, tak to prosím nevzdávej.

1 4
možnosti
Foto

Cituji: "komunisticky nátlakově se chovající skupina politiků, kteří sami bojují za své funkce, za své pašalíky, za své peníze, vyskakuje takto nezodpovědně na prezidenta."

Zajímavé, kolik toho ta naše "vyspělá západní demokracie" převzala od komunistů.

Jinak, karma R^

0 10
možnosti
Foto

Odpověď na Váší otázku? Nejhorší na komunismu bylo, to co přišlo po něm.

0 5
možnosti
VH

Skoro bych s Vámi souhlasil. Až na jednu maličkost: Prohlásit, že k platnému odvolání musí být zrušena Koaliční smlouva je blbost, až na půdu. Přestože prezident si tak jen pohrává se Sobotkou, vládou i voliči, takovou nehoráznost by neměl ze svých blahorodých úst vypustit. A to dráždění voličů jen proto, aby pohladil své ego si má odpustit.

7 0
možnosti
Foto

Nemusí být zrušena. Postačí ji lehce modifikovat krátkým, jednovětným dodatkem.

0 0
možnosti
MD

Jenze to, co o ustavnich krocich, nepsanych a zavedenych procedurach vite nebo jste ochoten si dohledat, nevi a nedohleda si kazdy. A tady je prostor pro Bohouse a CSSD.

Jinak, ten vybuch .., co ho tak nahradit expanzi. Abyste nebyl za Bohouse.

0 1
možnosti
Foto

Já jsem ještě z generace kysličníků a výbuchů. Nic jiného než výbuch se ve válci motoru neděje. Expanze je třeba expanzí plynů a to není zcela totéž.

1 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.