Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L52e78o 16W78o30l72f

17. 4. 2017 16:52

Ďura nezahálí. Peče jeden Velikonoční mazanec za druhým.;-D

Normalizace, byla dobrá tak leda pro tvory bez páteře a duchovního života.

9 0
možnosti
Foto

Oprava. Dnes je to prosím jak?

0 0
možnosti

L29e27o 67W53o45l25f

17. 4. 2017 18:19

Špatně položená otázka. Otázka zní, co bylo před normalizací? A co tedy bylo třeba normalizovat? Nápověda: s automobilovým průmyslem, to nemělo nic společného. S pokrokem jakbysmet.

1 0
možnosti
Foto

Na slušně položenou otázku odpověď. Nikdy jsem v KSČ nebyl, ale slovu "normalizovat" rozumím tak, že se Husák pokusil uvést KSČ do "normálního stavu".

Ale, nemyslím, že se to povedlo.

0 0
možnosti

L88e86o 38W22o11l33f

17. 4. 2017 19:01

To, že jste nebyl ve straně, nemá ten význam, který mu připisujete. K moci se dostali lidé třetí garnitury až po úplný odpad.

A tito lidé diktovali společenské dění. A to, bylo to peklo normalizace.

2 0
možnosti
Foto

Společenské dění diktovala, samozřejmě KSČ. A každý takový to poszoval, jak to viděl.

Já jsem 19.11.89. a později šel demonstrovat, zatímco "disidenti" si, na pokyn StB, váleli šunky na chatách a chalupách.

Ale, nebyl jsem vždycky tak kritický. Něco se ve mně zlomilo po mých 40. narozeninách (1988).

A co, to nebudu líčit, zase by to někdo zneužil.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS