Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já dèkuji za čtenost a karmu. Na soukromý blog velmi slušné, i když se do součtu nepočítá.

Jenom mám dojem, že většina diskutujících nedokázala překročit svůj stín.

0 1
možnosti

P22e63t14r 44S87k82á26l50a

16. 4. 2017 17:26

Ramlík dostal za uši. Provokace nezabrala. Dneska si nepokecáte:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Ramlíci se tak brzy nezabíjejí. Jsou na chov.

0 1
možnosti
Foto

H73a96n93a 28V31l20k11o50v66á

16. 4. 2017 17:17

Tak dnes, pane Jiří, dosahujete kvalit mistra Trčálka přibližně únorových. Jen nechápu, že Vás místní intelektuálové ještě nenavrhli na VIP.

1 0
možnosti
Foto

Toho, Hano, bohdá nebude...

0 1
možnosti

Mám obavy, ramlíku, že se tady nikdo ventilovat nebude. Ten blog dočíst byl skutečně nadlidský výkon.

1 0
možnosti
Foto

A děláte s tím něco?

0 1
možnosti

Tak to je snad největší ubohost, jakou jste tady zplodil. A že jich bylo ... :-/ Rv

3 0
možnosti
Foto

Já jsem ubohý. Narodil jsem se za Gottwalda a po 40 mě zase potrefil Havel.

0 2
možnosti
Foto

Včera křesťanské rozjímání, dnes rozjímáni těžce senilní

3 0
možnosti
Foto

Zkuste prosím uvést do správného tvaru a mužského rodu "prošlá maďarská zelenina, velmi vhodná do leča, ale již méně do kološvárského zelí".

V češtině tak vznikne ustálené slovní spojení.

0 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.