Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Berete to s humorem, zkuste si přečíst knihu "Vytržení" od S.Mihála, on vás ten černý humor brzy přejde.

0 0
možnosti

"Ale jsem pokřtěný katolík a křesťan. A tak se také vždy chovám."

No to si děláš prču, nebo jsi se totálně zbláznil, nebo jsi křivák a lhář na entou.

Ty, který se zde chlubíš svojí promiskuitou a nadsamectvím, ty, který jsi donášel StB za peníze, ty který jsi asi po třetí ženatej? Chováš se jako katolík a křesťan? 8-o

1 0
možnosti
Foto

Tak, samozřejmě, nikdo není vzorný.

1. To, že je někdo v mládí zdatným a zneužívá toho, je běžný hřích mnoha křesťanů. Nevím, proč se tak jevíš? Asi tím projevuješ svoji slabost.

2. Já pracoval u zahraniční firmy z nepřátelského tábora a byl oficiálně pověřen kontrazvědkou. Neni moji vinou, že to někdo z politických důvodů vyžvanil. A před StB jsem disidenty sám varoval, takže žádné donášení. O tom není sebemenší řeč. Pokud chceš tvrdit opak, předlož dúkazy.

3. Rozvod je věcí dvou lidí a ne někoho zvenku, který o tom zhola nic neví a svými hloupými řečmi ukazuje, že o tom nic neví.

0 2
možnosti
Foto

Nikdy. Vždy nepraktikující katoliķ.

0 1
možnosti

J91a76r23a 69R12a42n47k

13. 4. 2017 19:26

Jsem z toho trochu jelen, netvrdil jste do nedavna, ze jste ateista?

4 0
možnosti

P33e72t25r 71T13o37m95e67k

13. 4. 2017 20:51

Vždyť on si nemůže pamatovat všechny své lži.

2 0
možnosti

Jestlize existuje lezata osmicka, pak vyvojove ukoncena vira v cokoliv je dobra toliko pro blazny.

0 0
možnosti
Foto

Počítám, že za kmotra vám byl Jidáš

5 0
možnosti
Foto

Paní Jandová Víte jak se říká lidem kteří se chytají každé pomluvy raději to ani nechtějte vědět

0 3
možnosti

P27e86t45r 54T57o47m25e48k

13. 4. 2017 16:06

Panu Šrejbrovi píšete: "Provokujete a když to slíznete, tak pláčete." O vás platí "Nejdřív a vlastně pořád lžu a pak mažu...................A už jste byl v Rusku, lháři?

4 0
možnosti
Foto

Pane tomku vy jste celkem zvláštní člověk zvláštní člověk vás je na blogu Škoda nechcete zkusit něco lepšího třeba v nějakém hotelu? Nabízí se Hotel Vivaldi čtyři roční období

0 0
možnosti

Navštívili mne Jehovisté, opět vyhlašovali svůj požární poplach - Armagedon, všechno věděli, Matouš byl proložen záložkami ... Říkám jim, jsem se vším vyrovnán - Vstupenku mám, (Křestní list), kdyby to nefungovalo, nic se neděje. Stromy jsem zasadil, RD stojí, potomstvo existuje. Byli neodbytní, mazaně jsem tedy projevil zájem ... Ale s podmínkou - Zda v nebi, lze kouřit ! Mluvili sice o jakési harmonii, ale pomůcka o tabakismu nic nesdělovala ! Činím závěr - Boha nevyhledávám, ani nezatracuji, víme o sobě ... Jsem hřísný - snažím se, abych nebyl ... :-)

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

To je koukám takové křesťanské mazání, co Hermánku? Jen by mě zajímalo co bylo špatné na tom, že jsem napsal, že jste do blogu neměl cpát politiku.

6 0
možnosti
Foto

Již jsem odpověď napsal, ale ztratila se. Vy jste Šrejbře jako nejmenovaná skupina obyvatel. Provokujete a když to slíznete, tak pláčete.

Neprovokujte a vše bude OK. A to říkám zcela vážně.

Pan Wolf provokoval a urážel nevhodně a teď už není vidět.

Z toho důvodu totiž admini to mazání autorem zavedli, protože by se jinak z těch požadavků smazat nevhodné příspěvky zbláznili.

P.S. ani Vaše narážky na Chocholouška nejsou zrovna OK, ale myslím, že jsem to jednou nechal žít. Podruhé už to neudělám.

0 2
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.