Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Pro vasa Hermanku to musel byt driv za komunistu raj na zemi. Vsechno co NORMALNIHO cloveka trapilo a tryznilo, popirate s drzym celem.

0 0
možnosti
PT

P90e47t56r 12T32o46m10e84k

27. 3. 2017 18:19

A už jste byl v Rusku?

1 0
možnosti
Foto

Tak já děkuji za vstřícnou, i když často mimoběžnou diskuzi a mám jednu jedinou připomínku nebo spíš návrh.

Zda by pan doktor Vodvářka nebyl od té lásky boží a nerozšířil svoji inovativní diagnózu opilosti hlav států a vyšších útvarů pomocí televizních záběrů též na vedení EU.

Pokud by to publikoval v Bruselu, mohl by sklidit značný úspěch.

0 4
možnosti

Já mám také jednu připomínku. Ač mi opět uniká souvislost nadpisu s obsahem článku, musím říci, že sexuální orientace jednotlivců a místních blogerů je pro mnenepodstatná. Mnohem horší je orientace na blbost, kterou prokazujete každým svým diskuzním příspěvkem.

4 0
možnosti
ZJ

..... RvRvRv .... to jsou ale PINDY!! Antikarma.

9 0
možnosti
VH

Pane Heřmánku proč sem stále taháte minulost, výjezdní doložky a pod.? To byl Váš šálek čaje. Vy jste rozhodovali koho pustit, koho zavřít či koho udat. Proč když jste nyní takový bojovník za pravdu nebojoval za to, aby byla charta zveřejněná, vždyť to byl dokument ke kterému se vláda zavázala? Rv

6 0
možnosti
Foto

Já pouze reagoval na blog pana Stejskala

0 2
možnosti
Foto

J93a73k92u84b 43R81o39t92h

27. 3. 2017 11:53

Lži. A to pomíjím takové skutečnosti, jako byl fakt pozvání na mezinárodní konferenci do Belgie, zaslání potřebných financí do ČSSR od pořadatele a následné pozdněvečerní odebrání pasu natrvalo Osmdesátá léta. ;-€

7 0
možnosti
Foto

Lži jsou základním stavebním kamenem článků maškrtného kolouška a kaňoura-teoretika Jirky H.

9 0
možnosti
OF

No já jsem byl za totality v UK, o nic jsem se nestaral, můj otec nebyl sice ve straně

ale kamarádil se předsedou závodního výboru KSČ podniku, který měl 20 000 zaměstnanců a tak s výjezdní doložkou nebyl problém. Ne devizák jsem dostal ale jenom 110 lber , nakonec jsem v Londýně pobyl měsíc , místo 21 dnů,prodloužil jsem si o týden pobýt na Home Office.Musel jsem vracet kvůli vojenskému cvičení

před zahájením vojenského výcviku v rámci vojenské katedry.Jinak jsem tam mohl pobýt déle.V Londýně jsem za týden ještě vydělal 50 liber, pracoval jsem u jednoho

Poláka, který mě vůbec nepovažoval za krajana a pořád mi říkal : Vy Češi, vás naučili Němci pracovat.;-D O také mě chválil u mých polských známých,kde jsem bydlel / voják od Monte Cassino s manželkou / a já jsem to měl moc dobré.

0 0
možnosti
Foto

moc si nefoukej, do Francie by tě nepustili:-)

0 0
možnosti
FV

Jirko, uvědom si, prosím, dvě (vlastně tři věci)

1. Většina z nás tu dobu pamatuje, zažili to, ví jak to bylo.

2. Tys to jako estébák měl asi jinak, co se týká cestování na západ

3. Takže ze sebe děláš jen lháře nebo kašpara, jak je tvým zvykem

14 1
možnosti
MM

Mě stále udivuje vaše až neskutečná drzost! Rv

8 1
možnosti
AH

Mně také, drzost a absolutní nedostatek sebereflexe...

4 0
možnosti
PT

P59e81t60r 71T45o38m78e35k

27. 3. 2017 11:33

A o čem tedy vlastně je řeč. Možná by bylo dobré, nám nechápavým, prozradit o čem je tedy vlastně řeč. To bychom toho ale asi chtěli příliš. Chápu, že to pro vás je náročné.

4 0
možnosti
Foto

U všeho jsou odkazy pane Tomu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.