Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Poslední k diskusi. Jako Hermánek a Petřík bych fakt nechtěl na stará kolena dopadnout. Ale vím, že nedopadnu, na rozdíl od nich mám něco, o čem si můžou nechat jen zdát. Pestrý život, optimistickou a zdravou mysl, radost ze života.

A nenavážejte se mi do Koukalový a Kvitový, vy dva nýmandi.

2 0
možnosti
Foto

Diskuze už konči, ale já musím říci, že ti, kteří obhajují daňové úniky sportovců, jsou ze stejného těsta jako vítači. Nedohlédnou na důsledky svých postojů.

1 4
možnosti
Foto

co není zakázané, je dovolené, což zrovna vy, v mnoha případech obhajujete.

Buďte trochu konzistentní.

5 0
možnosti
MM

Článek je nesmyslný, daleko výživnější je diskuze, ve které zarputilí obhájci současného Ruska obhajují neobhajitelné a jeden boskovický stalinista dokonce vědomě lže.

Z jejich strany zoufalost. Rv

3 0
možnosti
Foto

Co je na tom článku nesmyslného pane Mudro rozporuje prosím jednotlivé body ale to vy stejně nikdy neuděláte tak hezký den

1 1
možnosti
AH

Jako vždy....podrobnosti neznám...tak píše autor a splácá slátaninu. Je to Rusko, které úspěchy sportovců povýšilo za nástroj propogandy. Že je doping státem řízený ví každý a ta úspěšná a charakterní sportovkyně, kterou si autor bere do svých nevymáchaných úst dala předesedovi IBU najevo svůj a nejen svůj názor za to, jak se unie k problému dopujících staví. A nebyla sama, kdo se takto zachoval. A ještě jednou autorovi připomínám jak se po olympiádě na blogu prsil úspěchy ruských sportovců, samozřejmě mu nějak ušlo, že čvrtinu zlatých medailí získal natuŕalizovaná Korejec a Američan. Ano, politika do sportu nepatří.....Většina států se tím řídí, krom autorova milovaného Ruska.

4 0
možnosti
Foto

Já jsem se prsil? To jste si mě asi, tak, jak je u Vás obvyklé, s někým spletl. Já totiž o sportu zásadně nepíšu.

0 0
možnosti
Foto

K níže uvedené diskuzi, zda naši tenisté hrají za Monako, si myslím, že sice nehrají, ale měli by.

Už jsem se v jedné diskuzi zmínil, že při změně banky jsem musel podepsat, že nejsem ani občan a ani rezident v USA. Takže Američané si Monakem asi nepomohou.

0 0
možnosti
MB

Tím, že mám daňovou rezidenturu a trvalý pobyt v cizí zemi ještě neztrácím občanství jiného státu. Zkuste si to spolu s Petříkem nechat vysvětlit od někoho inteligentnějšího.

2 0
možnosti
FV

"Já, jako obvykle podrobnosti neznám...", píšeš. A to je to u tebe se vším.

Tedy dělat ze sebe dobrovolně ňoumu a kašpara, to musí být nátura. Zajímavá psychická porucha. Dala by se porovnat s masochismem.

3 1
možnosti
PT

P13e68t83r 19T96o43m51e86k

19. 3. 2017 22:42

Jinak se to fakt neumím vysvětlit. Hermánek, Petřík a Macek jsou koupeni proruskou propagandou. Kolik jim asi platí ? Proč lžou? Tady jsou příklady jejich lži. Petřík: Tenisti startují za Monako. Macek mele něco o politice přizpůsobené tomu nejhloupějšímu voliči. Proč uráží ? A Hermánek ? Ten soustavně opěvuje milované Rusko, kde nikdy nebyl. Jediné vysvětlení je, že se tam bojí, protože neznám jiného člověka, který by se do vysněné země nejel ani podívat.

8 0
možnosti
Foto

Petřík nikdy nelže – on vám to vysvětlí: „nikdo mi nikdy žádnou lež nedokázal“... No a „vo tom to je“. ;-)

6 0
možnosti
Foto

S přehledem napsáno, pokud budou západní státy dělat takto dementní politiku, přizpůsobenou tomu nejhloupějšímu voliči, pak bude i počet zdejších oponentů v diskusi výhledově logicky klesat, neboť tak hloupí nejsou ani oni.

2 10
možnosti
Foto

Pane Hermánku,

Vy nevíte, že dopují pouze Rusové, když to prohlásí takové veličiny jako Jiří Kindl, Jan Ziegler a Gábina Koukalová?

Co se týká dopingu cyklistů na Tour de France, či jiných západních sportovců, tak to je přece Putinova proruská propaganda.

Mne osobně zpolitizování sportu znechutilo natolik, že jsem se loni ani nedíval na olympiádu v Riu.

A ještě se mi líbí vlastenectví našich sportovců, např. tenistů, kteří startují za Monako, aby se ve svojí vlasti vyhnuli placení daní.

3 14
možnosti
Foto

konkrétně který český tenista kdy startoval za Monako???

11 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.