Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Anebo také navedený. Tak by vás šlo rovněž charakterizovat. Ale to Vám je asi jedno, vy potřebujete hlavně plivnout jed ze svých temných otrávených útrob.

5 0
možnosti
Foto

Temné, otrávené útroby? No pravda, už toho tolik nesnesu a tak mi i po méně alkoholu bývá šoufl.

Ale, to nic není. Když jsem byl mlád, tak jednak bývala Askalona nejhezčí osadou, kterou jsem znal, a hlavně jsem také chytil salmonelu, což tedy žádná velká legrace nebyla.

Ale, přežil jsem v pohodě, abych vás, mí milí čtenáři mohl poučit a potěšit. Když už to tedy nejde jinak.

0 0
možnosti
LW

L90e91o 71W83o13l62f

21. 2. 2017 15:04

Ďuro, napsal poemu, o tom matematickém fenoménu. Že přesně za půl roku, bude

výročí, které bylo přesně před půl rokem. A teď babo raď. Co napíše Ďuro za půl roku? Že za rok bude kulaté (osmičkové) výročí tohoto ruského fenoménu?

Tak Ďuro píše, počítá, stříhá metr, za tu dobu už by měl pěkný svetr. Ale je to aktivista, který ne a ne, hnout se z místa. Co jiného mu zbývá? Pábení mu nejde

básnění, už vůbec ne, tak čím zde zaujmout? A tak tluče na buben, každičký den, tady jsem, zde mě máte, pište si co chcete jen mě samého nenechávejte. Tenhle virtuální svět, je jak z růže květ. Tady jsem ve vatičce. Venku, za ty provokačky, dostal bych už dávno kopačky, neb obřího potlamáka, jak už to tak bývá.

Jsem model Čechoslovák 48, model který, zavedl a zklamal, ač kdysi na mě býval nával. Zvedací chlapeček, syn hrdiny, co z toho zbylo? Kopretiny?

Pro mě za mě, pište si, co chcete, však z mrtvých, tak snadno nevstanete.

11 0
možnosti
JR

J77a75r55a 54R67a84n80k

21. 2. 2017 23:56

WOW, dobre napsane, LeoR^

0 0
možnosti
Foto

Tak jestli okupace byla výslovně ruskou zaležitostí, tak jak je možné, že se po r.1989 od nás odešli také ukrajinští, běloruští, kazachstánští atd. vojáci?

0 8
možnosti
Foto

Jiří, nechte toho, je to marné.

Starého psa novým kouskům nenaučíš a ti zdejší prostě se svými názory zkameněli v antirusismu za každou cenu.

Jsem zvědav, kdy napíší že ti vynikající ruští šachisté nebyli Rusové, ale Ukrajinci.

Rusové, tedy Sověti, to kdysi dělali podobně. Kromě vynikajících ruských objevů vynalezli třeba "vynálezce parního stroje" Rusa Polzunova.

A přesně tak, ale v opačné gardu dnes postupují naši rusobijci a trochu jim přitom teče do bot.

1 6
možnosti

vy musíte, Hermánku, žít hodně smutný život. A vnitřně osamělý. Soudíc podle toho, jak svými blogy provokujete a pak se doslova vyžíváte v diskuzích, urážkami počínaje a ignorancí konče.

9 1
možnosti
PT

P88e64t58r 95T20o62m18e20k

21. 2. 2017 12:32

On je to velice nemocný člověk, protože závislost na sebeprodukci je jedna z největších závislostí.

6 1
možnosti
Foto

Okupace byla řízená z Moskvy a motivovaná pouze jejími imperiálními zájmy. A jen bloud, či podplacený agent to může vidět jinak.

17 0
možnosti
Foto

Ano, jistě. A řídil ji Čuvaš Brežněv.

0 11
možnosti
MM

Zřejmě máte málo inspirace, tak vám trochu pomůžu.

21.březen - 5 měsíců do výročí "ruské okupace".

21.duben - 4 měsíce do výročí "ruské okupace"

21 květen - 3 měsíce do výročí "ruské okupace"

Dále už mě nebaví to vyjmenovávat, však vy si už poradíte.

12 0
možnosti
Foto

Ale není to půl roku.

1 1
možnosti
JS

J48a15n 59S48e80m90i20k

21. 2. 2017 11:03

a co se tyce pouzivani slova "rusky" a "sovetsky":

za doby valky neuzivali "rusky" jako synonymum "sovetskeho" jen nacisti, ale I americani a britove (viz slavny americky propagandisticky valecny film "battle for Russia")

A v dnesni dobe v ruskych mediich I u ruske uderky na iDnes je terminologie zvlastne nekonzistentne rozdelena:

napriklad:

pakt Molotov-Ribbentrop: sovetsky

vitestvi ve velke vlastenecke valce: ruske

Sputnik, Gagarin a dalsi kosmicka prvenstvi: ruske

invaze do ceskoslovenska: sovetska

invaze do afghanistanu:sovetska

hokej, sport: ruske

;-)

9 0
možnosti
Foto

A nebo taky trochu jinak, že? Ale zmatek v tom je, to ano.

1 1
možnosti
JS

J56a69n 68S74e47m42i79k

21. 2. 2017 10:55

proc se pored toci dokola to ze Chruscov byl Ukrajinec??

Chruscov se narodil v Rusku, jeho narodnost byla Ruska.

Jedine co ho s Ukrajinou pojilo je to ze byl ve 30. letech poslan jako stranicky pracovnik na Ukrajinu, a 15 let to tam jako stranicky sef vedl a implementoval STalinovu politiku v teto sovetske republice

tot vse

12 0
možnosti
Foto

Tak to ale není. Je to stejné, jako můj tatínek. Narodil se na Slovensku jako Slovák v Tisovci a zemřel jak Čech v Bratislavě.

1 1
možnosti
BM

Kdyby jste to tak nezašmodrchal a napsal jasně, že se pan Hron mýlí, tak bych Vám dal i karmu....

Jinak s kolegou Kavkou souhlasím zejména v tom, že křesťanství je skutečně zašlapováno a islámu naopak ustupováno....

1 0
možnosti
BM
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.