Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste rozjížděl cédéčka? Na jaké pozici? A kdo tu linku dodával?

1 0
možnosti
Foto

Z pozice vedoucího oddělení rozvoje CD. A já to byl, koho Ing. Pelc požádal o posudek, kterou ze dvou firem vybrat a mým názorem se firma také řídila.

A smím se takè něco zeptat? Má ten Váš bazén protiproud? To ten náš měl.

0 1
možnosti
Foto

Kdysi jsem v jednom z pražských divadel navštívil představení s poetickým názvem ""Žvanivý slimejš." A možná tomu nebudete věřit, pokaždé, když si přečtu novou porci třeskuté srandy v podání Jirky Hermánka Trojnásobného, si na toto představení vzpomenu.

8 0
možnosti
Foto

To je opera, neznalče.

1 2
možnosti

Jirko, jen jsem ti chtěl říct, že se nejedná o povídku ale vzpomínku. Nějak nám stárneš, chlapče. Ale jako komik jsi de facto v top 3 místního blogu. Gratulky. R^

2 0
možnosti
Foto

Lepší než Top Ten, Františku. Takže, moc děkuji.

0 0
možnosti

Jen jestli jste vlastne nejel na koni a vesele si nepiskal?

Nevedel jsem, ze ta basnicka je od vami nenavideneho Pavla Kohouta.

2 1
možnosti
Foto

Kdo říká, že Kohouta nenávidím. Já jen říkám, že to byl zarytý stalinista a možná také rezident. To je pro mě ale novinka.

0 1
možnosti
Foto

Spíš bych věřila, že vás honila Volha StB, abyste kvůli Chartě nastoupil na přesčas.

12 2
možnosti
Foto

Míra Vaší vtipnosti, milostivá, se klenby nebeské dotýká a smrtelníci při ní padají v prach.

1 6
možnosti

Milý p. Hermánek, to jste začal rozvracet režim docela pozdě ! - já se aktivně zapojil jako předškolní dítě ! Dnes zima - tehdy taky. Svědomitý otec mne před barákem upravil, řka - "Vidíš synku, máš beranici jako soudruh Gottwald" , šli jsme. Pak šel otec taky - "Vy jste zesměšnil roli 1 dělnického prezidenta" ... Čím, jak !? "Jak doma vůbec vychováváte své dítě" !? .... (popis 100 %). Vidíte, stal jsem se součástí třídního boje ! ... :-) (těch historek by bylo - dnes úsměvné - tenkráte ...) ..

2 0
možnosti

Já měl Wartburga 353 Combi s řazením na podlaze:)

Byl to Supetar:

1 0
možnosti

Stejně by jste byl Volhou dohnán ! Vystoupili by chlapci - na dveřích VB - Vchod bokem ...

2 0
možnosti
Foto

optimisté si pamatují jen to dobré, pesimisté naopak.

1 0
možnosti
Foto

Ano. A hlavně z vojny.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.