Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Už ten titulek je perla a článek za ním vůbec nezaostává. :-)

1 0
možnosti
FV

Jirko, napiš mi na mail, mám kámoše psychiatra. Fakt dobrýho. Vzal by tě hned, když se přimluvím.

3 0
možnosti
Foto

My, tedy naše třída průmyslovky, máme, Františku, letos 50 let od maturity a já organizuji setkání u Lenina vJečný.

Nicméně, proto to nepíši. Ve škole jsme také probírali různá uložení hřídele a jestli se nemýlím, tak H8 je uložení těsné.

A právě takový je můj vztah s klinickým psychologem, takže jsme víceméně stále pod dohledem.

Ale za nabídku velmi děkuji a pana doktora ode mě pozdravuj.

0 0
možnosti

Podle počtu smazaných komentářů bych řekl že autorovi definitivně hráblo.

7 0
možnosti
SS

Muzeme jen doufat.

5 0
možnosti
Foto

Ve mně zraje rozhodnutí, navrhnout adminům, aby uvedli v život torální vyloučení z diskuze něktrého konkrétního diskutéra.

0 7
možnosti
AH

A47l64e82s 44H77r49y90c

8. 1. 2017 18:53

Jiří, co to je "torální" vyloučení? A propos - o to už jsi vícekrát žádal. Ale jak se provařilo, že používáš nicky Chrástek, Ševeček, Dvořáček, Karásek apod, tak na tvoje přání asi až tak neberou zřetel. Také jsi psal cosi o střílení do uprchlíků, nepěkně jsi komentoval 'Radka Bangu, a to víš - to plusové body nepřidá. Navíc - proč by mě kdo vylučoval - já zdrojuji, používám odkazy na tvoje starší texty a pokud se ti nelíbí, že ti nachytám několikrát denně při lži, je to jen a jen tvůj problém.

6 0
možnosti
AH

A86l87e75s 64H44r83y81c

8. 1. 2017 18:47

Jiří, zkouším tvoji bdělost! Buď ve střehu!!;-D;-D;-D A neusínej ani chvilinku!!! ;-D

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.