Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak za tohle teda prémie nebudou. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jen tak na okraj.....dlouhodobě čtu páně Hermánkovy blogy , snad z jakéhosi masochismu. Nemohu jim upřít čtivost , semo tamo humorná historka , bývalo i trochu sexu a silných motorů. To je ok.

Ale ten obsah !!! Apoteóza Ruska , dříve SSSR , zejména VVP !!! Na omluvu -ono to dnešní Rusko je vlastně z 95 % VVP , poté trochu Lavrov a boje v Sýrii.

Tak nevím ? Je to obsese nebo klaka , co slovo to kopějka ? Vždyť je to normální ? : napište pane blogere alespoň jednu jedinou , malinkou chybičku u toho VVP. Třeba aspoň pihu v uchu , skoro neviditelnou. Ať ho trochu zlidštíte.;-D.

I pro nás , co ho tedy opravdu nemusíme.;-D

7 0
možnosti

Jiří má jedinečnou schopnost, že v průběhu věty ho napadne úplně něco jiného - a šup už je tam.

7 0
možnosti

Článek jsem nečetl, jenom nadpis. Ale kdysi jsem Vás, milý Jiří četl. Takže vím jedno - z pana Flašky nemáte ani tkaničky.

6 0
možnosti
Foto

Což mě ale ooravdu těší. Kdybych psal takto prvoplánovitě, nelíbil bych se sám sobě.

2 1
možnosti

A43l11e87s 12H34r17y85c

4. 1. 2017 17:07

Starý, zlý, žlučovitý dědek. Téma Husáka, Havla, Ukrajiny, Laciny a sexu dinosaurů je poněkud vyčpělé, to už pochopil (snad) i autor. Tak o čem tedy psát dál? Mnoho toho při jeho intelektuální výbavě nezbývá, tak se opřeme do jiného blogera (v minulosti do nepohodlných diskutérů apod.)Rv

4 1
možnosti
Foto

Hlavně, že mě, Aleši čteš. Je to pro mě pocta.

2 0
možnosti
Foto

Cituji:

"Agresor zůstává agresorem http://flaska.blog.idnes.cz/c/578041/agresor-zustava-agresorem.html

- zůstává i pod úrovní toho Rudého Práva, protože tam alespoň rámcově věděli, která bije a necucali si argumenty z prstu, aby nějaký blábol zveřejnili..."

Též jsem se zamyslel, zda jsem v bývalém Rudém právu podobný blábol kdy četl.

Rudé právo si zakládalo spíše na polopravdách, protože ty se obtížně vyvrací.

To, co napsal pan Flaška je nesmysl takového kalibru, že se vyvrací sám a není v jeho článku potřeba ani nic vyvracet. Ale objektivně musím uznat, že naše ČT dokáže panu Flaškovi často konkurovat.

Jinak, karma R^

2 9
možnosti
Foto

Super! Rudému Petříkovi ležím také v žaludku ještě více jak 24 hodin po uveřejnění. Není nic slastnějšího než to pomyšlení, jak na mě takovíto lidé myslí celou noc a jen se těší, až mi to zase někdy a někde nandají. Víte, více méně o takových, jako jste vy Petříku, je ten blog i psán - viz jeho poslední odstavec.

9 1
možnosti
Foto

Těším se na článek, ve kterém pan emeritní agent udrží myšlenku.

Dnes se to nepovedlo. Snad příště.

8 3
možnosti
Foto

Musíte se více učit, Martine.

2 4
možnosti

protože mě někdo zřejmě napráskal a admin smázl můj komentář, dávám ho sem znovu s vysvětlením, protože se určitě jedná o nepochopení ze strany správy webu.

Pan Hermánek v blogu uvedl výraz - cituji :"Hajzl jeden ruská".

S tímto výrazem jsem si dovolil ve svém komentáři souhlasit slovem : správně.

Je to na smazání? Souhlasit s blogerem a jeho výrazy, doslovně citovanými? Myslím, že ne. Pokud můj souhlasný názor admin smazal, měl by smazat i text blogera, se kterým jsem vyjádřil souhlas.

6 0
možnosti

A33l31e20s 27H76r14y71c

4. 1. 2017 13:31

No jo to víte - u Hermánků na blogu je horká půda;-D;-D;-D

3 1
možnosti
Foto

I88v81a20n 60M96a90r42e31k

4. 1. 2017 13:01

Karma p.Hermánku . Nejvíc se mi na tom vzpomínaném "blogu" líbilo to "porovnání" strategických sil obou stran , jejich možnosti v případném "konfliktu" a v debatě "uvaha o smáznutí ! ! ! nějakého ruského města" . Zkrátka po přečtení toho blogu i příspěvků od téhož autora se vnucuje myšlenka, že pánové v Pentagonu, centrále NATO a velitelství strategických sil kdesi v Moskvě to mohou "zabalit". Vše bylo "vyřešeno" vzpomínaným blogem " R^

Jak možno zjistit níže, p.blogger je na své dílo "nesmírně hrdý" 8-o

5 10
možnosti
Foto

Jo, jo. Krásný pocit že můj včerejší blog se i vám stále honí hlavou. Jak ta správná východní squadra dokáže potěšit. R^

5 3
možnosti

Nejde o to, co v Rudém právu (možná) věděli, ale co psali. :-/ Jinak ta historka, jak se vám k kufru auta porozbíjely láhve piva, uzavřené v kartonu, je hodně zábavná. To jste v té době jezdil se svým "bávem" autokros ? :-P

2 0
možnosti
Foto

Auto má dost akceleraci a taky dost rychle "řežu zatáčky".

Takže ten karton v tom kufru lítal jako "nudle v bandasce".

A taky, samozřejmě, skvěle brzdí.

1 2
možnosti

Tak jsem si přečetl tento blog a blog pana Mikuláška. Myslím, že tyto porce mně pro dnešek stačí. :-/

7 2
možnosti
Foto

Nečetl jsem blog pana Mikuláška, ale jste li, pane Mudro, dostatečně zhnusen, je to doporučení.

A co Vás tak moc zaujalo u mě?

2 4
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.