Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase jako vždy a stále znovu:

Nic o tom nevím, nerozumím tomu, ale pravdu mám já a bylo to tak, jak říkám.

Sice je dost jiných komiků, ale proč ne..... ;-D

9 0
možnosti
Foto

Já vás, pane Machačku obdivuji. Takto se trápit. To já bych vydržel jednou, nanejvýš dvakrát.

0 2
možnosti

LACINA!! A já co mi v krámu"U Hermánků" v poslední době na pultu chybělo.

Ale upřímně, po kolikáté už tuto kostičku hlodáte, pane inžinýre?

14 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, použiji vždy vše, co se hodí. A jako příklad davové hysterie se, bez ohledu na to, co říkají lidé bez logiky, případ Lacina velmi hodí.

Případné námitky prosím na adresu: Zdroj a úschova světla, Wilsonova 8, 110 00 Praha 2

0 8
možnosti
Foto

Schválně, ptám se všude možně, ale odpovědět zatím nedokázal nikdo. Kdyby šlo skutečně o daně, proč podléhají EET i bezhotovostní platby, se kterými daně neošidíte?

10 0
možnosti
Foto

Myslím, že právě proto, že jimi se dají daně stěží ošidit, ale, že by to nešlo, to pochybuji.

0 1
možnosti
Foto

zapomněl jste na Bradyho. to byla snad nejdementnější politická kampaň za posledních 20 let Rv

4 7
možnosti

Dementni je neco jineho.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS