Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J52a73n 13P12e94c30h87a

1. 12. 2016 0:39

celkem slušný blábolRv

6 2
možnosti
Foto

A nemyslel jste "celkem slušný oddíl" k uctění památky herce Peterky?

3 1
možnosti
BK

Tedy pane Hermánku, tohle se Vám fakt povedloR^. Perfektně, vtipně a hlavně trefně pojmenováno:-). Díky.

2 3
možnosti
Foto

I já děkuji, Beatko. Potěšila jste mě.

0 0
možnosti
PT

P27e68t47r 50T77o45m87e98k

30. 11. 2016 23:24

Už jsem na to pane Hermánku přišel. Vy jste prostě jenom hloupý člověk. A proto se to také líbí Beatce.

5 3
možnosti
Foto

Já se líbím všem ženám, pane Tomku. A co Vy, nějaké problémy?

2 3
možnosti
BK

R^R^R^;-D, skvělý blog;-).

3 7
možnosti
FD

Kdyby nevzniklo OKD nemusel by nyní být takový řev s likvidací.

1 0
možnosti
Foto

To jistě. A kdybychom se nenarodili, nemuseli bychom umírat. A kdyby nebyla auta, umíralo by se jinak, než při dopravních nehodách.

Ale prostě , cigarety jsou pro mě, když dovolíte, nesmyslný produkt.

1 0
možnosti

A dovolím si drobnou úpravu jedné věty z blogu aneb když může Hermánek tak proč nemůžu já :

Je úděsné, jaké kraviny musí tato naše společnost od této kreatury snášet.

Je úděsné, jaké kraviny musí tato naše společnost od těch kreatur snášet.

Zdroj: http://jirihermanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570800

5 2
možnosti
Foto

Tak, proč to děláte?

2 1
možnosti

Srovnávat Bradyho se třemi kriminálníky, to chce mít skutečně Hermánkův žaludek.

8 3
možnosti
Foto

A můžete napsat, čím se Brady tak vyznamenal?

2 6
možnosti
Foto

I38v67a92n 18M65a93r69e44k

30. 11. 2016 21:13

No a už se můžeme těšit. . . . . . Jakou "obrovskou aférou" nás překvapí příště ? !8-o . . . . .Karma R^ [>-]

1 5
možnosti
Foto

Já, Ivane, jen popisuji skutečnost ze svého pohledu.

0 0
možnosti
JH

Autor vůbec nepochopil o co těm "vřeštícím antizemanovcům" šlo. Ono zpoždění byla skutečně docela prkotina, omyl ohledně Peroutky se dá pochopit atd. atd. Problém nejsou ty přehmaty a omyly samotné, ale jejich následné trapné zapírání, házení viny na jiné, neschopnost říct jednoduché - spletl jsem se, omlouvám se. A přesně okolo téhle neschopnosti se pak točily i všechny ty následné trapnosti, jedna výmluva střídala druhou. Jak jejich nepravdivost zúčastnění postupně prokazovali, se opět měnila taktika hradu a přicházely další trapné výmluvy lži a výpady, takže z jednoduchého drobného přehmatu dokázal prezident a jeho lidé udělat nekonečný seriál nepravdiných obvinění, lží a vytáček. Ano, byly to všecho drobnosti, které Zeman a jeho lidé sám dokázal díky své nadutosti a chybnému úsudku nafouknout do nebývalých rozměrů.

16 0
možnosti
JL

Netahejte sem, jestli Jiří něco pochopil nebo nepochopil. On prostě sedne a píše. Já bych v jeho článcích nějakou logiku moc nehledal.

14 0
možnosti
Foto

Některé kreatury stále opakují, že lhát, podvádět, krást, žít na úkor druhých a podobná "pozitiva" jsou vlastně normální a správná a jen podivné bytosti to nechápou a mají k tomu výhrady.

Inu..... každej sme nějakej.

11 0
možnosti
Foto

Skutečně, pane Macháčku? A které kreatury to jsou, prosím? Já jsem myslím, použil slova kreatura jako označení pro lidi, kteří srovnávají ono "prohlášení čtyř" (i když si myslím, že kdysi bylo v Číně jakési "spiknutí čtyř" nebo něco podobného) se "zvacím dopisem", který podle mě vůbec neexistoval.

1 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.