Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já se k diskuzi vrátím. Někde jsem se dočetl, že Jiřím Bradymu bylo vyznamenání oznámeno telefenicky 12 října.

Podle mě to je velmi neobvyklé, jak způsobem, tak termínem. Jednalo se tedy o něco nestandardního.

0 0
možnosti

souhlasím. jsem-li ministrem vlády, mám hájit vládní politiku. nesouhlasím-li s ní, mám zákonnými prostředky usilovat o její změnu. nemohu-li nic změnit a můj nesouhlas trvá, mám vládu opustit. pokud to dělám jinak, nejsem slušný člověk. také mohu dělat revoluci. ale nemohu si myslet, že si budu dělat co chci a ve vládě zůstanu, případně budu požívat výhod, které stát, kterému ta vláda vládne skýtá. co se týká příbuzných, je to morálně na pováženou. nicméně historie je takových případů plná

2 1
možnosti

Obama přijal dalajlámu v únoru tohoto roku a Putin v květnu.. Na ně si Peking netroufl, tak si spravil chuť v Praze.:-/

4 0
možnosti

Proč mě nepřekvapuje, že právě Hermánek nechápe rozměr návštěvy dalajlámy. Návštěvy člověka, se kterým si přejí setkat různé významné osobnosti světa. Jen ten (brouk Pytlík) Hermánek je s tímto člověkem hotový raz dva, porovnávajíc jeho příjezd s pohlavním stykem na deveťárně. Co víc k tomu dodat.

4 0
možnosti

V mém příspěvku, který jste smazal jsem citoval vaše tvrzení, že ministr vždy podléhá politice své vlády. Uváděl jsem, že předseda vlády k nedožitým 80 narozeninám V.Havla prohlásil, že je třeba každý den najít odvahu hájit ideály, které VH představoval. Ministr Herman tak setkáním s dalajlámou učinil, tedy nikoliv v rozporu s názorem premiéra, svého šéfa.

5 0
možnosti

M45i61l48a70n 27K21e81s16l

23. 10. 2016 21:07

Na seznamu kandidátů,který premiér podepisoval prý onen člověk nebyl.Datum kdy seznam Sobotka podepisoval bylo před pohřbem slovenského prezidenta nebo po pohřbu?Na pohřbu se měl Zeman s Hermanem dohadovat.Kdyby datum podpisu bylo před pohřbem tak mohl Herman přesvědčovat prezidenta,aby ho na seznam dopsal.Kdyby bylo po pohřbu tak by mohl Zeman vyhrožovat,že jej ze seznamu vyškrtne.

2 0
možnosti

Brady potvrdil, že byl pozvanej 12.10. Je možné že byl pozvaný a nebyl na seznamu? Ověř si své zdroje ...

1 0
možnosti

L32e30o 61W46o72l61f

23. 10. 2016 20:32

A co, že jste si nevzpomněl v létě, kdy byl dalajláma v Moskvě u Putina?

5 1
možnosti

" Byl onen člověk na premiérem kontrasignovaném seznamu? Ano nebo ne?

Disponujete ten člověk dopisem z kanceláře prezidenta republiky? Ano nebo ne?

"

Takže odpovědi už jsou zveřejněny na iDnes:

"Na dotazy novinářů potvrdil, že ho šéf hradního protokolu Jindřich Forejt už před několika dny - konkrétně 12. října - informoval, že byl vybrán na vyznamenání řádem T. G. Masaryka. „Vysvětlil mi, kolik lidí se mnou může na ceremoniál přijít a že další detaily projednáme, až se objevím v Praze,“ řekl Brady."

1 1
možnosti

Co se ti nelíbí Kubíčku, že i dáváš mínus? Že je Zeman za vola? Mě se to taky nelíbí ale já za to nemohu

3 0
možnosti
Foto

Podle ohlasu v našich mainstreamových médiích to byla nejmimořádnější událost od průjezdu amerikých vojáků našim územím.

Toto též bylo více než týden hlavní událostí dne.

Ale zřejmě to vystřídá Hermanovo svaté tažení proti Miloši Zemanovi.

2 8
možnosti
Foto

Počujtě Kefalín, čo vy si predstavujetě pod takým oným slovom mainstreamový?

2 1
možnosti

Nestojím o prosperitu zaplacenou tím, že budu muset držet hubu a krok.

1 1
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.