Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Jirko, nedávno jsem se Tě veřejně, v diskusi, která Tě osočovala, zastal a vyjádřil přesvědčení, že příspěvky již nemažeš. Jistě máš mnoho odpůrců, to já taky, ale snížit se k mazání znamená dát za pravdu odpůrcům. Tolik k tomu. J

0 0
možnosti
Foto

Jarmíre, děkuji za zastání, ale já drzé a provokativní příspěvky pana Hryce budu mazat i nadále.

To není žádná oponenturu. Tu nemažu.

0 0
možnosti
VF

Tak jsem přelouskala diskusi a musím pochválit pana Hermánka.

Zas vás dostal, zas mu nahráváte na smeč. Vždyť on provokuje, aby se mohl hádat.;-D;-D;-D

Zničilo by ho, kdyby mu nikdo neoponoval.

0 0
možnosti
AH

A78l80e25s 32H48r80y40c

4. 10. 2016 14:36

Myslíte? Někdo mu přece musí říct, že je nemocný, když už to nikdo z jeho blízkých neudělá.

5 0
možnosti
MS

Zajímavé, některé vaše články mají jakž takž hlavu a patu, a některé (jako třeba tento) jsou zmatené, jako byste je psal pod vlivem nějaké psychotropní látky.

4 0
možnosti
Foto

Popravdě jsem měl včera velmi tvrdý den v práci a po cestě domů mi stále kroužilo to motto. Jsem vyčerpaná nebo na.....

Tak jsem na to nalepil pár plků. On to někdo vzal vážně? Asi ano.

1 4
možnosti
JV

J68i80r77i 83V60r79a94b49e90c

4. 10. 2016 13:40

Po tom vlhkem snu jste se probudil a napsal blog..

2 0
možnosti
Foto

Hlavně, když je zájem.

0 0
možnosti

Tak už se kope i do Smoljaka a Svěráka. To je opravdu duševní bahno co autor předvádí.

7 0
možnosti
Foto

Citujte prosím to "koputí" do soudruhů. V čem spočívalo?

0 1
možnosti
Foto

když pročítám diskuzi a hlavně "duchaplné a vtipné" reakce autora, tak se modlím, aby mně tohle ve stáří nepotkalo.

A to jsem o rok starší, než autor blogu.

7 0
možnosti
AH

Toto Vás opravdu potkat nemůže, buďte klidný...tento případ je ojedinělý...

3 0
možnosti
Foto

vy nemít vagínu, Havla, bávo a mládežnice v NDR, tak nesmolíte ani nadpis blogu.

6 0
možnosti
Foto

Furt to měníte. A jak je to s tím druhým "v"? Umíte popsat ten rozdíl?

0 0
možnosti
Foto

Vám zase očividně hučí pod sukněmi, nebo pod taškami...?

6 0
možnosti
Foto

To mně furt. Ale skotský kilt nemám.

0 0
možnosti
AH

...je škoda pro takové lidi psát....

Tak proč se toho nedržíte? Touto slátaninou a exhibicí v diskusi se opět ukazujete...no přinejmenším jako pan Trapný.

4 0
možnosti
Foto

Pro Vás ne. Vy se vždycky vytočíte k úžasné diskuzi.

1 1
možnosti
Foto

Pane Hermánku, články máte psát před tím, než půjdete na pivo, ne až potom, co jich do sebe naklopíte nějakých 10!

7 0
možnosti
Foto

10 po ránu jsem ještě nikdy nezvládl a už asi nezvládnu.

A co ty lidi na tom pel-mel stále tak dráždí? Že si dělám srandu? Asi.

A ani v civilu jsem těch deset nedal moc často. Teđ jsem na třech, s manželskou na dvou, ale vždycky na "lepším".

0 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS