Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

za půl roku to bude deset let, co Autor píše blogy a nehodlá to měnit. Ochraňuj nás, Pane!

0 0
možnosti

Tentokrát nemám žádné větší výhrady. Snad jen to "všechny slova byla správně" silně připomíná Mládkovo "jsou hezké a mladá". :-)

0 0
možnosti

Že byste důvěřoval imperialistickým presstitutům... :-(

1 1
možnosti
Foto

;-D Pane Hermánku, neukvapil jste se s tím panem Pospíchalem? No, já tu blbinu také četla, ale reagovat jsem se tam neodvážila. A pište dál svým stylem, "rozvlekle", přesně takové jsou totiž myšlenky člověka - rozvleklé a bez ladu a skladu. Čtenost a karmu máte slušnou, tak jen tak dál.

2 1
možnosti
Foto

Děkuji za reakci, paní Jarmilo.

Já píšu rozvlekle? Možná. Spíš vždycky článek uvádím nějakou ptákovinou.

Na dnes jsem měl třeba nachystánu story, jak kamarád boural a to s dosti drsnými zraněními v protějším voze a kromě podmínky chytil taky pět let zákazu řízení.

A stále mudroval, že je nevinný (jako Merkel), že tam žádný zákaz předjíždění nebyl.

Já píšu jak píšu. Za půl roku to bude deset let a nehodlám a ani neumím to měnit.

2 2
možnosti

L62i94b37o89r 78V67a23n62ě36k

20. 9. 2016 13:27

Jeden můj kamarád kdysi napsal dívce která v Rumunsku byla s rodinou ve vedlejším stanu pozvání v němž bylo:

"Wir stellen Dir ein Zimmer zur Verführung"

1 0
možnosti
Foto

To je mluvnicky správně. Jiná věc je, jestli lze stan považovat za pokoj.

1 0
možnosti

Tak to je teda od BBC slabotka, prostě přeložila Německé servery do angličtiny. :-)

0 0
možnosti
Foto

A co si asi tak má vymýšlet? Ale BBC má v Německu své reportéry.

Tady jsou ty věci "unterspielt"

2 0
možnosti
  • Počet článků 2237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1371x
Inženýr v důchodovém věku, který si důchod krátí psaním krátkých a dlouhých blogů a pozorováním "cvrkotu" kolem.